Εάν καθίσουμε να συζητήσουμε τις εμπνεύσεις της ΠΑΕ ΠΑΟΚ στην επικοινωνιακή τακτική της, θα πάει πολύ μακριά η βαλίτσα. Το να αναζητήσουμε τους υπεύθυνους για τη θολή εικόνα που εμφανίζει η ΠΑΕ ΠΑΟΚ σε πολλά θέματα, θα μοιάζει με την αναζήτηση της σωστής απάντησης στο ερώτημα αν η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα.
Προσωπικά, αμφιβάλλω πολύ ότι υπαίτιοι για όποια σφάλματα, όποιες παραλείψεις και όποια σύγχυση κατά καιρούς προκαλείται, είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι. Πιστεύω ότι είναι υποχρεωμένοι να διαχειριστούν καταστάσεις, που όχι μόνο δεν εξαρτώνται από τους ίδιους, αλλά και που, εκ των πραγμάτων, δεν μπορούν να ελέγξουν.
Κάποιοι άνθρωποι δουλεύουν στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ για να προσφέρουν υπηρεσίες στην ενημέρωση του κοινού, μέσω των Μ.Μ.Ε. Για να μπορούν, όμως, να ενημερώσουν, πρέπει να είναι πρώτα οι ίδιοι ενημερωμένοι. Είναι; Οχι πάντα. Και σχεδόν ποτέ για τα σοβαρά ζητήματα. Επομένως, ούτε να ενημερώσουν μπορούν, ούτε επικοινωνιακή τακτική να χαράξουν.
Ισως κάνω λάθος, αλλά αυτό πιστεύω, με βάση προσωπικές εμπειρίες. Σίγουρα, όμως, δεν κάνω λάθος στην αίσθηση που έχω ότι ο κόσμος του ΠΑΟΚ βρίσκεται τις τελευταίες μέρες σε πλήρη σύγχυση σε ό,τι αφορά τις μεταγραφικές αναζητήσεις των ανθρώπων του ΠΑΟΚ.
Κανείς δεν έχει την απαίτηση, φυσικά, να πληροφορηθεί τους μεταγραφικούς στόχους, πριν ολοκληρωθεί η εκάστοτε συμφωνία και πριν κάνει η ΠΑΕ επίσημες ανακοινώσεις. Δεν μιλώ περί αυτού. Λέω, όμως, ότι τουλάχιστον πρέπει να γνωρίζει ο φίλαθλος κόσμος του ΠΑΟΚ ποιος είναι ο μεταγραφικός προσανατολισμός, ποιο είναι το διαθέσιμο μπάτζεντ και τι ακριβώς θα επιδιώξουν να πετύχουν με τις μεταγραφές που θα κάνουν ο ιδιοκτήτης, ο τεχνικός διευθυντής και ο προπονητής.
Στην προκειμένη περίπτωση, υπάρχει πλήρες σκοτάδι και σκοταδιστικός είναι και ο τρόπος με τον οποίο χειρίζεται επικοινωνιακά την όλη υπόθεση η ΠΑΕ. Και ούτε ο Μίχελ, ούτε ο Στανόγεβιτς κατόρθωσαν να ρίξουν λίγο φως με όσα είπαν πρόσφατα, στην επίσημη παρουσίαση του Σέρβου προπονητή.
Εχω την εντύπωση ότι κάποιοι στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ πρέπει να πάρουν λίγο πιο σοβαρά την εύλογη απαίτηση του οπαδού να είναι ενημερωμένος. Κάποιοι πρέπει να δείξουν περισσότερο σεβασμό απέναντι όχι στα Μ.Μ.Ε., αλλά στο κοινό που ενημερώνεται μέσω των Μ.Μ.Ε. Γιατί, τελικά, το κοινό είναι ο πελάτης. Στο κοινό θα απευθυνθούν σε λίγες μέρες για να το καλέσουν να αγοράσει διαρκείας. Το κοινό θα περιμένουν να γεμίζει την Τούμπα...