Μπορεί η ενίσχυση του εξοπλιστικού στόλου να έχει «λύσει» τα χέρια στους ιθύνοντες του ΟΑΣΘ για τον περιορισμό παραπόνων του επιβατικού κοινού της Θεσσαλονίκης, ωστόσο το κίνημα «δεν πληρώνω εισιτήριο» στην covid εποχή σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι πολίτες αποφεύγουν να μετακινούνται με τα λεωφορεία, έχει επιβαρύνει δραματικά τα οικονομικά μεγέθη του ΟΑΣΘ που τον τελευταίο καιρό εμφανίζουν απώλειες πολλών εκατομμυρίων ευρώ…
Ενδεικτικά, ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών τη διετία 2018-2019 «έκοβε» ποσά που μηνιαίως ανέρχονταν πάνω από 2 εκατ. ευρώ -ορισμένες περιόδους άγγιζαν και τα 3 εκατ. ευρώ-, ενώ, στην covid εποχή, η πορεία των εσόδων παρουσίασαν σημαντική πτώση. Σύμφωνα με πληροφορίες τουThessToday.gr από τον Φεβρουάριο του 2020 -οπότε εμφανίστηκε το πρώτο κρούσμα κορΟνοϊού στην Ελλάδα- ξεκίνησε η οικονομική… κατρακύλα του Οργανισμού, με έσοδα που με δυσκολία άγγιζαν το ένα εκατομμύριο ευρώ σε μηνιαία βάση.
Η ίδια προβληματική εικόνα επικρατεί ακόμη και σήμερα, καθώς τα έσοδα του ΟΑΣΘ εξακολουθούν να μην ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο ευρώ μηνιαίως, γεγονός που οδήγησε τη διοίκηση στη λήψη δραστικών μέτρων για την οικονομική ανάταση του Οργανισμού. Ένα από αυτά, όπως εξήγησε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Γιώργος Σκόδρας, είναι η ενίσχυση του αριθμού των ελεγκτών, ώστε να διασφαλίσουν ότι δεν θα μετακινείται κανείς επιβάτης δωρεάν.
«Τα έσοδά μας είναι πολύ μειωμένα λόγω covid και προσπαθούμε να ενισχύσουμε όσο μπορούμε τους ελέγχους. Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν από τον Οργανισμό οι αποφάσεις μας για τους αυστηρότερους ελέγχους που ήδη γίνονται, αλλά θα ενταθούν το επόμενο διάστημα μέσα στα λεωφορεία», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Σκόδρας.
Πηγή:newsit