Σε ανανέωση μπαίνει το Facebook αλλάζοντας τα δεδομένα και το όνομά του με τη δημιουργία του metaverse.
Όπως έγινε γνωστό από τον Ζούκεμπεργκ, το σήμα του Facebook στην ιστοσελίδα του και στις πλατφόρμες των κινητών θα μείνει ως έχει, όμως η μητρική Facebook Inc., στην οποία ανήκουν Instagram and WhatsApp, θα αποκτήσει νέο τίτλο.
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ μετά το ιστορικό black out του Facebook άνοιξε τις συζητήσεις για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
«Κάνουμε λάθη, αλλά μαθαίνουμε από αυτά και συνεχίζουμε να προχωράμε. Ζούμε γι’ αυτά που χτίζουμε», τόνισε στην όγδοη ετήσια εκδήλωση στην οποία αποκαλύπτει τις καινοτομίες και τον σκοπό του metaverse, που παραπέμπει στην πραγματοποίηση του συνδυασμού της εικονικής πραγματικότητας και των πραγματικών τεχνολογιών σε νέα διαδικτυακή πλατφόρμα.
Σε αυτά φάνηκαν εικονικά τραπέζια για επαγγελματικές συναντήσεις αλλά και παιχνίδια ανάμεσα σε φίλους.
Ο CEO του «κολοσσού», ο οποίος έχει επιδείξει διαχρονικά το ενδιαφέρον στην μελέτη της αρχαίας Ελλάδας και Ρώμης, σημείωσε πως ο όρος «meta» σημαίνει… μετά στα ελληνικά.
Αυτό είναι το metaverse
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ χαρακτήρισε σημαντική τη δημιουργία του metaverse, για το οποίο έκανε γνωστό πως θα επενδύσει σε πρώτη φάση 50 εκατομμύρια δολάρια για τη δημιουργία του.
Τον Ιούλιο είχε προηγηθεί η ανακοίνωση ότι το Facebook δημιουργεί μια ομάδα εργαζομένων του αφιερωμένη στην ανάπτυξη του «metaverse», η οποία θα αποτελεί μέρος των Εργαστηρίων Πραγματικότητας, του τμήματος της εταιρείας που ήδη δουλεύει πάνω στην προώθηση της εικονικής (virtual) και της επαυξημένης (augmented) πραγματικότητας και των σχετικών εφαρμογών στο πλαίσιο των social media.
Το Facebook έχει ήδη ξεκινήσει τη δοκιμή μιας νέας εφαρμογής εικονικής πραγματικότητας εξ αποστάσεως, η οποία επιτρέπει σε χρήστες της συσκευής Oculus Quest 2 να πραγματοποιούν εικονικές συναντήσεις μέσω ψηφιακών προσωπικοτήτων τους (αβατάρ).
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook