Η πολυαναμενόμενη επιστροφή του Χριστόφορου Παπακαλιάτη μετά από πολλά χρόνια απουσίας από την τηλεόραση έγινε το βράδυ της Πέμπτης στο Mega και το κοινό φαίνεται ότι αγκάλιασε το «Maestro» τόσο σε νούμερα τηλεθέασης όσο και σε αντιδράσεις , αφού στα social media υπήρξε «παραλήρημα» από tweets και ποστ που αφορούσαν τη νέα σειρά του δημιουργού και πρωταγωνιστή.
Η θεματική του Maestro σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως και οι πίνακες της τηλεθέασης τον δικαίωσαν αφού βρέθηκε στην κορυφή με ποσοστό 34,2% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 31,4% στο γενικό σύνολο. Στις γυναίκες 25-44, η σειρά σημείωσε το εντυπωσιακό ποσοστό 42%.
Ένα από τα σημεία που σχολιάστηκε περισσότερο είναι το μέγεθος της παραγωγής, η οποία εντυπωσίασε το κοινό τόσο σε τεχνικό επίπεδο όσο και στο εμφανές κόστος, που φάνηκε ήδη από την πρεμιέρα της, ότι είχε. To αποτέλεσμα δικαίωσε τον δημιουργό και την ομάδα που διαχειρίστηκε το μπάτζετ της σειράς.
Η σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη αποτελεί τη δεύτερη πιο ακριβή σειρά ανά επεισόδιο στο Mega, με προϋπολογισμό επιλέξιμων δαπανών 2.318.570€. Την ίδια ώρα έχει κρατική επιδότηση 927.428 € και μέσο κόστος ανά επεισόδιο 257.618 ευρώ. Η σειρά προβλέπεται να έχει 9 επεισόδια.
Πηγή: dailymedia.com.gr
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook