Η αλλαγή του κανονισμού που αφορά το financial fair play και κατ’ επέκταση την οικονομική διοίκηση μιας αθλητικής ανώνυμης εταιρίας υποχρεώνει (και) την ΠΑΕ Αρης σε ενέργειες ανάπτυξης της εμπορικής δραστηριότητάς της αλλά και τους φίλους της ομάδας να αυξήσουν την αγορά των εισιτηρίων διαρκείας.
Οι «κίτρινοι» έχουν στη διάθεσή τους δύο χρόνια για να δημιουργήσουν περιβάλλον οικονομικής ασφάλειας μέσα από το οποίο θα έχουν τη δυνατότητα διατήρησης ή και αύξησης της αγωνιστικής ποιότητάς τους. Βάσει των εξαγγελιών της UEFA, από τη σεζόν 2025-26 όλες οι ομάδες δεν θα μπορούν να ξοδεύουν αλόγιστα για τον σχηματισμό των αγωνιστικών τμημάτων τους αλλά το 70% επί των συνολικών εσόδων τους.
Πρακτικά, αυτό το μέτρο έχει σαν στόχο τον περιορισμό της χρηματοδότησης των ομάδων από τους ιδιοκτήτες τους με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Αν δηλαδή μια ομάδα έχει έσοδα περί των 10 εκατομμυρίων ευρώ θα μπορεί να έχει αγωνιστικό προϋπολογισμό έως και επτά εκατομμύρια ευρώ.
Παράλληλα, αποφασίστηκε ότι η ζημίες που θα μπορεί να δηλώνει μια αθλητική εταιρία δεν θα πρέπει να ξεπερνούν τα 60.000.000 ευρώ σε βάθος τριετίας. Η συγκεκριμένη αλλαγή στον κανονισμό που αφορά το financial fair play είναι σημαντική αν αναλογιστεί κανείς ότι σήμερα μια ομάδα δικαιούται να ξοδέψει έως και το 90% επί των εσόδων της.
Σημαίνει ότι η ΠΑΕ Αρης θα πρέπει να αναπτύξει εντονότερη εμπορική δράση, δηλαδή να αυξήσει τα έσοδά της μέσα από τις εμπορικές συνεργασίες της γιατί κατ’ αυτόν τον τρόπο θα έχει τη δυνατότητα να «αγοράζει» αγωνιστική ποιότητα.
Κυρίως όμως, είναι αναγκαίο να αντλεί περισσότερα χρήματα (κυρίως) από τα εισιτήρια διαρκείας. Η φετινή χρονιά δεν ήταν καλή για την ΠΑΕ Αρης (όπως και για όλες τις ΠΑΕ στην Ελλάδα, συνέπεια των περιορισμών λόγω του Covid 19) καθώς τα έσοδά της από τη διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας ήταν λιγότερα σε σχέση με την περσινή παρότι προερχόταν από την καλύτερη πορεία των τελευταίων 40 χρόνων.
Μάλιστα η ζημία είναι ακόμη μεγαλύτερη από τα εισιτήρια πόρτας καθώς το επίπεδο προσέλευσης είναι χαμηλότερο από το προσδοκώμενο. Πλέον όμως, με την αλλαγή του κανονισμού θα πρέπει να γίνει εντονότερη η σχέση ομάδας-κόσμου και φυσικά ούτως ώστε να διατεθεί μεγαλύτερος αριθμός εισιτηρίων διαρκείας μέσω του οποίου λογικά θα αυξηθούν και τα έσοδα μέσα από την προβολή εταιριών εντός του «Κλ. Βικελίδης».
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook