Την δική της εμπειρία από τη συνεργασία της με τον Γιώργο Κιμούλη μοιράστηκε η γνωστή ηθοποιός, Μπέτυ Νικολέση, η οποία διερωτήθηκε, μεταξύ άλλων, γιατί είναι μόνο γυναίκες εκείνες που βγαίνουν και μιλάνε, και όχι άνδρες συνάδελφοί τους, που έκλαιγαν και αυτοί στα παρασκήνια απεγνωσμένοι.
«Κοινό μυστικό» χαρακτήρισε η Μπέττυ Νικολέση τα όσα καταγγέλλονται τις τελευταίες ημέρες για τον Γιώργο Κιμούλη, έπειτα από την πρώτη γενναία αναφορά της Ζέτας Δούκα στην κακοποίηση που δέχτηκε κατά τη διάρκεια της συνεργασίας της με τον γνωστό σκηνοθέτη.
Σημειώνεται πως μέχρι στιγμής, έξι γυναίκες ηθοποιοί έχουν καταγγείλλει τη συμπεριφορά του κύριου Κιμούλη, με την Μπέτυ Νικολέση να προστίθεται στη λίστα εκείνων που επελεξαν τώρα να δημοσιοποιήσουν τα όσα υπέστησαν στο παρελθόν.
«Υπάρχει μια διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στο δημιουργικό άγχος και στη δημιουργική πίεση που ασκείται από έναν σκηνοθέτη σε έναν ηθοποιό ή από έναν άλλο συνάδελφο, ή από έναν δάσκαλο προς έναν μαθητή και στην ανήθικη σκηνική συμπεριφορά, στην προσωπική επίθεση και στη μερικές φορές σχεδόν σαδιστική απόλαυση του να κατατροπώνεις τον άλλον, να τον εκμηδενίζεις» ανέφερε χαρακτηριστικά η ηθοποιός, μιλώντας στον Alpha.
«Κλαίγαμε και λέγαμε πώς θα βγάλουμε αυτή την παράσταση»
Η Μπέττυ Νικολέση, η οποία συνεργάστηκε με τον Γιώργο Κιμούλη στην παράσταση «Συρανό Ντε Μπερζεράκ», εξήγησε πως η συμπεριφορά του άλλαξε όταν άρχισαν οι παραστάσεις, ενώ του καταλόγισε έλλειψη σκηνικού ήθους και συμπεριφορά τέτοια που οι νέοι συνάδελφοι «δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν και έκλαιγαν στα καμαρίνια»:
«Στο έργο αυτό ήμασταν 30 ηθοποιοί. Εγώ ήμουν πολύ νέα τότε, είναι 27-28 χρόνια πίσω. Στον ίδιο θίασο υπήρχαν κι άλλοι τότε νέοι συνάδελφοι που σήμερα είναι καταξιωμένοι ηθοποιοί. Στη διάρκεια των προβών και μέχρι να ξεκινήσουν οι παραστάσεις, εκτός από την τιμή που αισθανόμασταν, ήμασταν πραγματικά όλοι μας ερωτευμένοι με τον κύριο Κιμούλη και γοητευμένοι. Ήταν γλυκύτατος, γενναιόδωρος, ευγενέστατος και νιώθαμε υπέροχα. Όλα αυτά άλλαξαν με την πρώτη παράσταση. Υπήρξε μια πλήρης ανατροπή. Τίποτα από αυτά που κάναμε στις πρόβες, δεν γινόταν στην παράσταση», σημείωσε.
«Αυτοσχεδίαζε. Καλό είναι να αυτοσχεδιάζεις, αλλά όχι σε βαθμό που ο άλλος να μην ξέρει τι να του απαντήσει. Όχι σε βαθμό του να σε πηγαίνει από την αρχή στο τέλος ξαφνικά και να χάνεις τα λόγια σου. Όχι σε βαθμό να σου χτυπάει το χέρι έτσι και να σου δίνει το ρυθμό μπροστά στον κόσμο, θεωρώντας σε άρυθμο. Να κάνει εκφράσεις μπροστά στον κόσμο γιατί εσύ τα έχανες και δεν ήξερες τι να απαντήσεις και να δείχνει στον κόσμο ότι είσαι ηλίθιος. Αυτό λέγεται έλλειψη σκηνικού ήθους. Πολλοί συνάδελφοι κλαίγαμε στα καμαρίνια και λέγαμε πώς θα βγάλουμε αυτή την παράσταση».
«Και ήταν και άντρες και μου κάνει εντύπωση ότι έχουν βγει μόνο γυναίκες», σημείωσε ακόμη.
«Είχα πάει στο καμαρίνι του και του είχα πει ότι δεν μπορώ να λειτουργήσω έτσι. Παθαίνω πανικό. Την επόμενη ημέρα μου έκοψε την καλημέρα», κατέληξε η ηθοποιός.
Reader.gr