Σε τεράστια οικονομική «αιμορραγία» οδηγείται η Μπαρτσελόνα μετά τη φυγή του Λιονέλ Μέσι.
Ο Αργεντινός σούπερ σταρ είναι πλέον ποδοσφαιριστής της Παρί Σεν Ζερμέν και οι «μπλαουγκράνα» πλέον βλέπουν τεράστιες μειώσεις στα έσοδά τους.
Το πρώτα πλήγματα ήρθαν από τη μεγάλη πτώση στις πωλήσεις των φανελών και των εισιτηρίων διαρκείας.
Ωστόσο τα πιο σοβαρά χτυπήματα ήρθαν από μεγάλους χορηγούς της ομάδας.
Η εταιρία Rakuten, το λογότυπο της οποίας βρίσκεται στο μπροστά μέρος της φανέλας της Μπαρτσελόνα από το 2017, αποφάσισε να μην ανανεώσει τη συνεργασία της με τους Καταλανούς μετά το τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου.
Παρά το ότι οι δύο πλευρές επέκτειναν τη συνεργασία τους τον περασμένο Νοέμβριο για δύο ακόμη σεζόν και με μείωσή του ετησίου ποσού της χορηγίας (από τα 55 στα 35 εκατομμύρια ευρώ), η ιαπωνική εταιρία αποφάσισε ότι η συνεργασία δεν της αποφέρει αυτά που περίμενε και έβαλε τέρμα σε αυτή.
Επίσης τη μη ανανέωση της συνεργασίας της με την Μπάρτσα αποφάσισε και η εταιρία Beko.
Η τουρκική εταιρία λευκών συσκευών οικιακής χρήσης είναι χορηγός των «μπλαουγκράνα» από το 2014 και διαφημίζεται στα μανίκια της φανέλας και στο «Καμπ Νου».
Η παρουσία πολλών αστέρων στην Μπαρτσελόνα αύξησε την αναγνωρισιμότητα της εταιρίας κατά 25% ετησίως, σύμφωνα με έρευνες που έγιναν. Όμως μετά τη φυγή του Μέσι, οι ιθύνοντες της εταιρίας έκριναν ότι δε θα υπάρχει πλέον η ίδια ανταποδοτικότητα και αποφάσισαν να μη συνεχίσουν τη συνεργασία με τους Καταλανούς.
Μπορεί η Μπαρτσελόνα να γλίτωσε τα χρήματα του συμβολαίου που θα έδινε στον Μέσι (35 εκατομμύρια ετησίως), αλλα αντιλαμβάνεται κανείς ότι με όλες αυτές της εξελίξεις, το οικονομικό ισοζύγιο κλίνει σαφώς προς το χειρότερο για τους «μπλαουγκράνα».
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook