Ενόψει του Μουντιάλ του 2022 στο Κατάρ που ξεκινά αύριο, Κυριακή 20 Νοεμβρίου, ο μεγάλος νικητής μεταξύ των εταιριών αθλητικής ένδυσης είναι ήδη γνωστός και έχει τις περισσότερες εμφανίσεις στις φανέλες των εθνικών ομάδων που θα αγωνιστούν στη διοργάνωση της FIFA είναι η Nike.
Η αμερικανική εταιρεία έχει αναλάβει την ένδυση για 13 από τις 32 ομάδες του Μουντιάλ, αφήνοντας κατά πολύ πίσω της την Adidas και την Puma. Χαρακτηριστικό της «μάχης» μεταξύ των μεγάλων εταιρειών ένδυσης είναι πως το 81% ή οι 26 από τις 32 ομάδες θα φορούν τις φανέλες 3 εταιρειών (Nike, Adidas, Puma), ενώ ακόμα 6 εταιρείες έχουν αναλάβει -η κάθε μια- την ένδυση ομάδας που θα αγωνιστεί στο Μουντιάλ.
Σύμφωνα με το Blomberg, η Nike έχει αναλάβει τις εμφανίσεις των ΗΠΑ, της Βραζιλίας, της Αγγλίας και της Γαλλίας. Η δημοφιλία της αμερικανικής εταιρείας έρχεται εις βάρος της Adidas, που κυριαρχούσε στα προηγούμενα Μουντιάλ φτάνοντας να ντύνει τα 2/3 των ομάδων που αγωνίστηκαν στη διοργάνωση του 1990 στην Ιταλία.
Σημειώνεται πως η Nike «μπήκε» στην αγορά της ένδυσης ομάδων των Μουντιάλ το 1998, με 5 ομάδες και από τότε έχει καταγράφει ραγδαία άνοδο έναντι της βασικής ανταγωνίστριας.
Η κατάταξη των... φανέλων
Συνολικά, εφτά ομάδες που φορούν φανέλες της Nike που θα εμφανιστούν στα γήπεδα του Κατάρ βρίσκονται στην πρώτη 20άδα της παγκόσμιας κατάταξης της FIFA.
Η Adidas «εκπροσωπείται» με 6 ομάδες στο top 20 της παγκόσμιας κατάταξης.