Άφωνοι έμειναν οι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ, όταν δέχθηκαν μια απροειδοποίητη επίσκεψη...
Ο υφυπουργός Εργασίας, Νότης Μηταράκης, εμφανίστηκε, χωρίς να ενημερώσει, στο τηλεφωνικό κέντρο του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ), που εδρεύει στην Αθήνα, καθώς προσπαθούσε επανειλημμένως να επικοινωνήσει με το 1555, αλλά δεν του απαντούσε κανείς!
Έτσι, ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Νότης Μηταράκης, πήγε στον ΕΦΚΑ και συνομίλησε με υπαλλήλους που είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελεύθερων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες.
Μετά την επίσκεψη, ο κ. Μηταράκης δήλωσε: «Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware. Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτιρίου είναι απαράδεκτες. Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες».