Η μέτρηση της τηλεθέασης των τηλεοπτικών προγραμμάτων και στο internet είναι το ζητούμενο από τη νέα σεζόν. Οι συνδρομητικές πλατφόρμες έχουν τη δυνατότητα, εδώ και καιρό και εξαιτίας της τεχνολογίας, να γνωρίζουν σε πρώτο χρόνο την απήχηση των προγραμμάτων που προσφέρουν μέσω των υπηρεσιών streaming, σε αντίθεση με τους σταθμούς εθνικής εμβέλειας, που περιμένουν τα αποτελέσματα από το δείγμα της Nielsen. Όπως το typologies.gr, η ταυτόχρονη μέτρηση των προγραμμάτων που μεταδίδονται ελεύθερα από το επίγειο δίκτυο και διαδικτυακά μέσα από τις πλατφόρμες είναι το μεγάλο στοίχημα.
Ο σκληρός τηλεοπτικός ανταγωνισμός και η αυξανόμενη, μετά την πανδημία, απήχηση της συνδρομητικής χτύπησε καμπανάκι κινδύνου για την ελεύθερη τηλεόραση όσον αφορά τις μετρήσεις της Nielsen. Το ποσοστό θεαματικότητας για την κατηγορία «άλλα κανάλια», όπως δίνεται στη δημοσιότητα από την εταιρεία μέτρησης, ανεβαίνει σταθερά τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Η κατηγορία της Nielsen «περιφερειακά και συνδρομητικά» από το περίπου 19% – 20% το 2019 – 2020 έφτασε πλέον στο 22% – 23%, ενώ στην ηλικιακή ομάδα των 15 – 44 ετών το ποσοστό ξεπερνά σε μέσο όρο το 35%! Τα περιφερειακά κανάλια εκτιμάται πως έχουν κατά μέσο όρο ποσοστό θεαματικότητας γύρω στο 18%, ενώ τα μεγαλύτερα ποσοστά εξασφαλίζουν τα κανάλια της Αττικής.
Ταυτόχρονα, από τα ίδια τα γενικά στοιχεία τηλεθέασης προκύπτει πως η ζώνη των τηλεοπτικών ειδήσεων στα πανελλαδικής εμβέλειας κανάλια (19:00 – 21:00) παρουσιάζει σημαντική πτώση.
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook