Ο Κώστας Μέλλιος, πρώην πρόεδρος του ΟΛΘ, μίλησε στο Metropolis 95.5 για τις τελευταίες εξελίξεις με την εμπλοκή του Ιβάν Σαββίδη.
«Ήταν αναμενόμενο. Υπήρχε, παρότι είμαι μακριά, ένας προϊδεασμός για τι πρόκειται να ακολουθήσει μετά τις αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο και την παραίτηση του εκπροσώπου της Terminal Link. Ήταν επακόλουθο μίας διαδικασίας προκειμένου να υπάρξει ένας καλύτερος συντονισμός των μετόχων στο να βγάλουν κάποιο αποτέλεσμα. Το ένα σχήμα μεταβίβασε στο άλλο, στην εταιρεία συμφερόντων του κ. Σαββίδη» είπε αρχικά και συνέχισε:
«Περάσαμε σε μία περίοδο που πρέπει να ξεκαθαρίσουν οι σχέσεις των μετόχων. Τα συμφέροντα που κρύβονται, δεν μπορεί να είναι διακριτά από εμάς τους κοινούς θνητούς. Το ζητούμενο από την ιδιωτικοποίηση, γιατί περάσαμε μία επώδυνη περίοδο προκειμένου να καταστεί εφικτή, δεν αφορούσε μόνο τον κόσμο που δουλεύει εκεί αλλά και πολλούς επαγγελματίες και, φυσικά, την οικονομία της Β. Ελλάδας. Μέσα από την υποχρέωση να ιδιωτικοποιηθεί το λιμάνι και εμείς σαν διοίκηση και αρκετοί οικονομικοί παράγοντες ήθελαν τα οφέλη από την ιδιωτικοποίηση.
Οι προσδοκίες του κόσμου μάλλον δεν έχουν επιβεβαιωθεί μέχρι τώρα. Ας ευχηθούμε ότι ο λόγος που καθυστερεί η όλη διαδικασία να ήταν εσωμετοχικός. Η οικονομική δύναμη και η πολιτική ισχύς του Πειραιά είναι γνωστή. Μία ιδιωτική εταιρεία, την αναλαμβάνει ένας επιχειρηματίας για να διεκπεραιώσει μία επένδυση με στόχο να φέρει απασχόληση στη Θεσσαλονίκη.
Με συγχωρείται πολύ, αλλά εγώ δεν μπορώ να αποδώσω την καθυστέρηση στο λιμάνι του Πειραιά. Θα πρέπει να περιμένουμε.
Μου κάνει, πάντως, εντύπωση που έχετε στραμμένα τα βλέμματα στο λιμάνι, σημαίνει ότι περιμένετε να δείτε τι θα αποδώσει όλο αυτό. Η Θεσσαλονίκη και η Κεντρική Μακεδονία είχε μεγάλο ποσοστό ανεργίας. Κλείνουμε τρία χρόνια που παραδώσαμε το λιμάνι και η σύμβαση προέβλεπε εντός πενταετίας να ολοκληρωθεί αυτό το έργο».