Ο Δημήτρης Μελισσανίδης και οι συνεργάτες του το τελευταίο διάστημα έχουν εστιάσει σε επιχειρηματικές κινήσεις. Όπως αναφέρουν οι Τυπολογίες, το παρασκήνιο της μάχης για τη «Ναυτεμπορική» και η πρόκριση της εταιρείας Zofrank, συμφερόντων Δημήτρη Μελισσανίδη, καταδεικνύει και τις εξελίξεις στο εκδοτικό προσκήνιο. Η Zofrank κατέθεσε για την εφημερίδα, την ιστοσελίδα και το πιεστήριο προσφορά 7.000.000 ευρώ, η Άλτερ Εγκο ΜΜΕ 3.856.986 ευρώ, η Cairo Estate 1.500.000 ευρώ και η Τεχνική Ολυμπιακή 1.400.000 ευρώ.
Όσον αφορά τα ακίνητα της «Ναυτεμπορικής», η Cairo Estate επικράτησε με προσφορά 4.150.000 ευρώ, η Τεχνική Ολυμπιακή ακολούθησε με 2.300.000 ευρώ και η Άλτερ Έγκο ΜΜΕ με 2.000.000 ευρώ.
Τις εξελίξεις παρακολουθεί και ο Γιάννης Φιλιππάκης, έχοντας ήδη τρεις εφημερίδες, τη «Δημοκρατία», την «Espresso» και την «Εστία». Θα έχει ενδιαφέρον το πρόσωπο που θα αναλάβει την ιστοσελίδα της «Ναυτεμπορικής» και την έκδοση της εφημερίδας. Την ίδια ώρα ο εκδότης Γιάννης Φιλιππάκης έχει εκλεγεί μέλος του ΔΣ της Ραδιοτηλεοπτικής ΑΕ, της εταιρείας που ελέγχει το Open.
Σύμφωνα με πληροφορίες, επίσης ως συνεργαζόμενο Μέσο συμφερόντων του Δημήτρη Μελισσανίδη φέρεται να είναι το Pontos.gr, το οποίο λειτουργεί από ομάδα προερχόμενη από το συγκρότημα της «Δημοκρατίας».
Μετά την εξαγορά της «Ναυτεμπορικής» πάντως το προσωπικό της εφημερίδας αναμένεται να μετακομίσει σε νέα γραφεία!
Το aframax τάνκερ
Στο μεταξύ, όπως αναφέρει το mononews.gr, παρά το γεγονός ότι από τις αρχές του έτους στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται ο τομέας ξηρού φορτίου, αρκετοί Έλληνες εφοπλιστές σπεύδουν να προχωρήσουν σε παραγγελίες νέων τάνκερ, προετοιμάζοντας το έδαφος για την επόμενη άνοδο του συγκεκριμένου κλάδου.
Σύμφωνα με την Allied Shipbroking, η Aegean Shipping Management, συμφερόντων της οικογένειας Μελισσανίδη, ενεργοποίησε την επιστολή προθέσεως που υπέγραψε στο τέλος του περασμένου Δεκεμβρίου με το ναυπηγείο Cosco Shipping Heavy Industry (Yangzhou) της Κίνας, για την κατασκευή ενός ακόμη aframax τάνκερ, χωρητικότητας 115,000 dwt. Αν και η ναυτιλιακή δεν αποκάλυψε το κόστος κατασκευής των νεότευκτων, σύμφωνα με την Allied Shipbroking υπολογίζεται στα 42 εκατ. δολάρια έκαστο.
Ο νέος νόμος
Στο μεταξύ, στη Γενική Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή (9/4) αποφασίστηκε η μεταβίβαση του 80,74% των μετοχών της ΠΑΕ ΑΕΚ από το σωματείο «Ένωση Φίλων ΑΕΚ» σε εταιρεία συμφερόντων της οικογένειας Μελισσανίδη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Δημήτρης Μελισσανίδης είχε πλέον το δικαίωμα για να συνδεθεί μετοχικά με την ΠΑΕ ΑΕΚ, από την στιγμή που στις αρχές του 2019 είχε νομοθετηθεί το δικαίωμα κατοχής μετοχικού ποσοστού σε αθλητική ανώνυμη εταιρεία, εφόσον το μετοχικό ποσοστό με το οποίο συνδέεται κάποιος με στοιχηματική εταιρεία, δεν ξεπερνά το 15%.