Το διαδίκτυο είναι ο μόνος τρόπος να έρθει κανείς σε επαφή με αγαπημένα πρόσωπα όσο διαρκεί η καραντίνα για τον κορωνοϊό.
Έτσι, δεν είναι τυχαίο πως οι υπηρεσίες live streaming, όπως το Netflix και το YouTube, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας αντιμετωπίζουν μια μεγάλη πρόκληση. Να διατηρήσουν τα δίκτυα ενεργά για τους πολίτες που θέλουν να έρχονται σε επαφή από απόσταση, λόγωκορωνοϊού.
Ο γίγαντας της πληροφορικής Microsoft Corp ανακοίνωσε σήμερα πως η πλατφόρμα βιντεοκλήσεων Skype έχει καταγράψει αύξηση κατά 70% της χρήσης της κατά την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου, εν σχέσει προς το αντίστοιχο επίπεδο χρήσης την ίδια περίοδο του προηγούμενου μήνα, καθώς όλο και πιο αυξημένος αριθμός ανθρώπων εργάζεται από το σπίτι του, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.
Την πλατφόρμα επικοινωνίας Skype χρησιμοποιούν περί τα 40 εκατ. άνθρωποι, τονίζει η εταιρεία στο blog της, προσθέτοντας πως οι κλήσεις μεταξύ χρηστών Skype (Skype-to-Skype) τον Μάρτιο έχουν αυξηθεί κατά 220% από τον περασμένο μήνα.
Άνοδος 70% εν μέσω κορωνοϊού και για το messenger του Facebook
Αύξηση 70% όμως παρατηρεί και η Facebook, για την υπηρεσία βιντεοκλήσεων του Messenger, την οποία φαίνεται πως χρησιμοποιούν όλο και περισσότεροι χρήστες όσο παραμένουν κλεισμένοι σπίτια τους λόγω κορωνοϊού. Μόνο στην Ιταλία η αύξηση στις βιντεοκλήσεις ανέρχεται σε ποσοστό 1.000%.
Αντίστοιχα και η υπηρεσία WhatsApp, την οποία έχει αγοράσει η Facebook, παρατηρεί αύξηση των κλήσεων και των βιντεοκλήσεων κατά 50%. «Προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε πως θα παραμείνουμε στην πρώτη γραμμή σε αυτή την πρόκληση» δήλωνε πριν από μερικές μέρες, ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζάκεμπεργκ, αναφορικά με την πίεση που δέχονται τα συστήματα διαδικτύου ανά τον κόσμο, από την ταυτόχρονη περιήγηση εκατομμυρίων ανθρώπων που αναγκάζονται να μείνουν σπίτι λόγω κορωνοϊού.
Αυξάνει την ομαδική βιντεοκλήση το Viber λόγω κορωνοϊού
Την ίδια ώρα, η υπηρεσία μηνυμάτων και δωρεάων κλήσεων Viber ανακοίνωσε πριν από κάποιες ημέρες πως θα επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν ομαδικές κλήσεις των 20 χρηστών τη φορά, καθώς αυξάνει η ζήτηση από πολίτες που παραμένουν κλεισμένοι στα σπίτια τους λόγω κορωνοϊού.
«Με περισσότερους ανθρώπους να εργάζονται από το σπίτι, σε απάντηση της πανδημίας του κορωνοϊού, θέλουμε από την πλευρά μας να διασφαλίσουμε πως οι άνθρωποι θα έχουν ασφαλές και αξιόπιστο περιβάλλον ώστε να συνδέονται με τους αγαπημένους τους» αναφέρει ο γενικός διευθυντής του Viber, Ρακούτεν Βάιμπερ.
Πηγή: iefimerida.gr