Από το πρώτο ημίχρονο θα μπορούσε να είχε «καθαρίσει» το ντέρμπι ο ΠΑΟΚ, καθώς ήταν συντριπτικά ανώτερος του αντιπάλου του, είχε κατοχή της μπάλας που έφθανε σε ποσοστό το 70%, έχασε κλασικές ευκαιρίες με τους Κούρτιτς, Μπίσεσβαρ, Αντρίγια και Ινγκασον, όμως απέναντί του, είχε ένα πολύ καλό τερματοφύλακα, τον Βάτσλικ που επενέβη σωτήρια σε καθοριστικές φάσεις.
Όταν σκόραρε ο ΠΑΟΚ με τον Αντρίγια, μετά την εκτέλεση φάουλ και την αλλαγή πορείας από τον Μπα, σε εκείνο το κομβικό σημείο, η αντίδραση του Δικεφάλου δεν ήταν αυτή που έπρεπε στον αμυντικό τομέα. Δέχθηκε πολύ γρήγορα την ισοφάριση, απειλήθηκε μία ακόμη φορά και γενικά στα τελευταία λεπτά έδωσε το δικαίωμα στον αντίπαλό του, να τον αμφισβητήσει.
Έπαιξε σημαντικό ρόλο το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ έβρισκε διαδρόμους προς την αντίπαλη εστία και από τον σχηματισμό που επέλεξε ο Μαρτίνς, με το 3-4-3.
Στο δεύτερο ημίχρονο οι δύο ομάδες έπαιξαν με τους ίδιους σχηματισμούς, το παιχνίδι ήταν περισσότερο μοιρασμένο, ο ΠΑΟΚ θα μπορούσε να σκοράρει με τον Τσιγγάρα στο 53ο λεπτό όταν η μπάλα χτύπησε στο οριζόντιο δοκάρι, ενώ είχε μία ακόμη καλή στιγμή με τον Ζαμπά.
Ο Ολυμπιακός παρά το γεγονός ότι ισορρόπησε στο δεύτερο ημίχρονο, δεν μπόρεσε σε καμία περίπτωση να απειλήσει την εστία του Πασχαλακη. Ο ΠΑΟΚ έχασε μια σημαντική ευκαιρία όχι μόνο για να κερδίσει, αλλά να μειώσει την διαφορά από τον αντίπαλό του, η οποία παραμένει στο επίπεδο των εννέα βαθμών. Στις τελικές προσπάθειες ο ΠΑΟΚ υπερτέρησε του Ολυμπιακού, με 14 τελικές εκ των οποίων οι επτά εντός περιοχής, ενώ ο Ολυμπιακός είχε μόλις έξι, με τρείς εντός περιοχής.
Κομβικό ρόλο έπαιξε και η αναγκαστική αλλαγή του Μπίσεσβαρ, ο οποίος είχε πολύ καλες επινοήσεις, αλλά δεν μπορούσε να συνεχίσει, ενώ ο Ζαμπά που τον αντικατέστησε δεν μπόρεσε να κάνει την διαφορά. Δεν βγήκε στον Λουτσέσκου η αντικατάσταση του Τσιγγάρα και η μετατόπιση του Αουγκούστο στη μεσαία γραμμή μαζί με τον Κούρτιτς και στην συνέχεια τον Σβαμπ.
Πλέον είναι υποχρεωμένος ο ΠΑΟΚ να παίξει σοβαρά σε κάθε παιχνίδι, να κερδίζει, για να ελπίζει σε κάτι καλύτερο έως το τέλος.
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook