Σε μια ιστορική και ιδιαίτερα σημαντική συμφωνία προχώρησε η Ευρωλίγκα, εξασφαλίζοντας το μέλλον της κορυφαίας ευρωπαϊκής διοργάνωσης. Οι 13 σύλλογοι-μέτοχοι έδωσαν το «πράσινο φως» για την επέκταση της συνεργασίας με την IMG, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες αθλητικού μάρκετινγκ παγκοσμίως.
Το ισχύον συμβόλαιο ανάμεσα στις δύο πλευρές ολοκληρώνεται το 2026, ωστόσο με τη νέα συμφωνία που υπεγράφη, η συνεργασία παρατείνεται έως το 2036. Η εξέλιξη αυτή αποτελεί καθοριστικό βήμα για τη μακροπρόθεσμη σταθερότητα και ανάπτυξη της Ευρωλίγκας, η οποία εστιάζει στη διασφάλιση ενός βιώσιμου μέλλοντος τόσο οργανωτικά όσο και οικονομικά. Ενδεικτική της στρατηγικής αυτής είναι και η επικείμενη συμφωνία με το Άμπου Ντάμπι για τη φιλοξενία του Final Four το 2025.
Η ανακοίνωση της EuroLeague Basketball αναφέρει:
«Η απόφαση για την ανανέωση της συνεργασίας μας για ακόμη 10 χρόνια, πολύ πριν από τη λήξη της τρέχουσας συμφωνίας, αποτυπώνει τη δυναμική αυτής της σχέσης και βασίζεται στα σημαντικά επιτεύγματα των προηγούμενων οκτώ ετών. Η IMG θα συνεχίσει να καθοδηγεί τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του πρωταθλήματος, στο οποίο έχει ήδη συνεισφέρει σημαντική πρόοδο από την έναρξη της συνεργασίας μας. Παράλληλα, θα διατηρήσει τον ρόλο της ως αποκλειστικός συνεργάτης παραγωγής ζωντανών μεταδόσεων».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της IMG, Άνταμ Κέλι, δήλωσε:
«Είμαστε περήφανοι για όσα έχουμε επιτύχει μαζί με τη EuroLeague Basketball. Μέσα από αυτή τη συνεργασία, καταφέραμε να αυξήσουμε σημαντικά τα έσοδα της διοργάνωσης και να βελτιώσουμε την εμπειρία των φιλάθλων μέσω καινοτόμων εμπορικών συνεργασιών και τεχνολογιών αιχμής. Το ευρωπαϊκό μπάσκετ βρίσκεται σήμερα στην ισχυρότερη θέση που είχε ποτέ, και δεσμευόμαστε να δημιουργήσουμε ακόμη μεγαλύτερη αξία για τη διοργάνωση, τους συνεργάτες της και τους φιλάθλους της».