Οι ομορφιές και η ιστορία της Θεσσαλονίκης αναδεικνύονται μέσα από ένα βίντεο που ετοίμασε όλο το προηγούμενο διάστημα το Γραφείο Προσέλκυσης Συνεδρίων και Επισκεπτών Μητροπολιτικής Θεσσαλονίκης- Thessaloniki Convention Bureau, όπως αναφέρει η διευθύντρια του TCB Ελένη Σωτηρίου, με αφορμή την παρουσίαση του έβδομου και τελευταίου βίντεο.
Για το TCB, κάτω από τη δύσκολη αυτή συγκυρία για τον τουρισμό, αποκτά ιδιαίτερη σημασία η ολοκλήρωση και παρουσίαση του τελευταίου θεματικού βίντεο που προβάλλει το συνεδριακό προφίλ της Θεσσαλονίκης, καθώς αποτελεί ένα νέο εργαλείο για το αποτελεσματικό marketing του προορισμού, που θα είναι περισσότερο απαραίτητο από ποτέ τους επόμενους μήνες.
«Άλλωστε ο ανασχεδιασμός και η αναδιοργάνωση της στρατηγικής προβολής και προώθησης θα είναι οι πρώτες ενέργειες των προορισμών την επόμενη ημέρα, και όταν τα δεδομένα και οι συνθήκες επιστρέψουν θα προχωρήσουμε σε διορθωτικές κινήσεις», επισημαίνει η κ. Σωτηρίου. Με το έβδομο και τελευταίο θεματικό video, που παρουσιάστηκε διαδικτυακά στα μέλη του TCB, τους εμπλεκόμενους φορείς και το κοινό, από το δήμο Θεσσαλονίκης και το Thessaloniki Convention Bureau, ολοκληρώνεται η σειρά του οπτικοακουστικού υλικού ανάδειξης του προορισμού που πραγματοποιήθηκε ως μέρος του προγράμματος «Διαχείριση Επισκεπτών», με αποκλειστικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Με στρατηγικό στόχο την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε ένα δυναμικό και ανερχόμενο προορισμό το βίντεο εστιάζει στην προβολή της πόλης ως ένα σύγχρονο, μοντέρνο και ζωντανό αστικό κέντρο. Μόλις σε 1 λεπτό και 29 δευτερόλεπτα φαίνονται τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της Θεσσαλονίκης και σπουδαία σημεία ενδιαφέροντος, συνεδριακές υποδομές, στιγμές από την καθημερινότητα στην πόλη, εμπειρίες που αξίζει κανείς να ζήσει και γεύσεις τις οποίες πρέπει να δοκιμάσει.