Ο τρόπος διοργάνωσης της χθεσινής (24/9) τηλεμαχίας μεταξύ των υποψηφίων για την προεδρία στο ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, σε συνδυασμό με το νέο πιο ελεύθερο και άμεσο υπόδειγμα διαλόγου που εφαρμόστηκε, αποτυπώθηκε και στα ποσοστά τηλεθέασης του ΕΡΤNEWS.
H τηλεθέαση
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen που επεξεργάστηκε το τμήμα Έρευνας και Ανάλυσης της ΕΡΤ, την τηλεμαχία παρακολούθησαν τουλάχιστον για ένα λεπτό περισσότεροι από 600.000 τηλεθεατές, ενώ η μέση τηλεθέαση ανήλθε σε 300.000 στην άκρως ανταγωνιστική ζώνη του prime time.
To μερίδιο της τηλεθέασης στο σύνολο του κοινού έκανε μέσο όρο 8%, ενώ στο ανδρικό κοινό άνω των 55 ετών έφτασε στο 15,8%. Εντυπωσιακά ήταν επίσης τα ποσοστά σε επίπεδο λεπτού, με το σύνολο του κοινού να αγγίζει το 10,7% και το ανδρικό κοινό άνω των 55 ετών να φτάνει το 20,7%.
Στην προαναφερόμενη τηλεοπτική κάλυψη πρέπει να προστεθούν και άλλες 29.335 θεάσεις που έγιναν μέσω του ΕΡΤNEWS της ψηφιακής πλατφόρμας ERTFLIX, αλλά και του ΕΡΤNEWS1 που μετέδιδε την τηλεμαχία με παράλληλη διερμηνεία στην ελληνική νοηματική γλώσσα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 67% των θεάσεων αυτών προήλθαν από PC και tablets.
Θερμή ήταν και ανταπόκριση του κοινού στα social media που επιδοκίμασαν τόσο τους δύο δημοσιογράφους της ΕΡΤ Απόστολο Μαγγηριάδη και Γιώργο Κουβαρά για τις ερωτήσεις τους, όσο και την ουσία της τηλεμαχίας.
Μάλιστα, το hashtag #debate «σκαρφάλωσε» στην πρώτη θέση των τάσεων στο «Χ» (πρώην Twitter), με τους χρήστες να συζητούν για τις τοποθετήσεις και τις αντιπαραθέσεις των υποψηφίων, τις ερωτήσεις, αλλά και το γενικότερο κλίμα της συζήτησης.