Το τέρας της γραφειοκρατίας πλήττει και την περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης, όπου η ταλαιπωρία των οδηγών λόγω των συνεχιζόμενων αναγκαίων εργασιών συντήρησης είναι μεγάλη, κάτι όμως που δεν φαίνεται να... συγκινεί την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης.
Παρά το γεγονός ότι εδώ και ένα μήνα έχει υποβληθεί από την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αίτημα για να δοθεί η δυνατότητα να εκτελούνται οι εργασίες τις νυχτερινές ώρες, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης δεν έχει απαντήσει, με αποτέλεσμα τα συνεργεία να δουλεύουν με το δρόμο σε πλήρη χρήση από τους πολίτες.
Έτσι κάθε μέρα και με δεδομένο ότι οι μετακινήσεις δεν έχουν μειωθεί ούτε με τα περιοριστικά μέτρα της πανδημίας του κορωνοϊού, δημιουργούνται μποτιλιαρίσματα, καθυστερήσεις, ουρές και ταλαιπωρία για χιλιάδες οδηγούς.
Η περιφερειακή οδός από το πρωί μέχρι και τις απογευματινές ώρες είναι σε πολλά σημεία μπλοκαρισμένη, λόγω των έργων και του περιορισμού των λωρίδων κυκλοφορίας των οχημάτων.
Το πρόβλημα αναγνωρίζει ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων, Πάρις Μπίλλιας, ο οποίος γίνεται αποδέκτης των έντονων διαμαρτυριών των πολιτών, όπως και οι εργαζόμενοι των συνεργείων της περιφέρειας. «Ο κόσμος είναι δικαίως αγανακτισμένος, όμως πρέπει να εκτελέσουμε τις εργασίες συντήρησης, που είναι κρίσιμες για την οδική ασφάλειας όλων μας.
Γνωρίζαμε ότι θα υπάρξει ταλαιπωρία, γι' αυτό και εγκαίρως, προτού ξεκινήσει το μεγάλο πρόγραμμα συντηρήσεων, ζητήσαμε να μας δοθεί η δυνατότητα να εκτελούμε εργασίες και τις νυχτερινές ώρες, που εκ των πραγμάτων η κίνηση είναι μειωμένη έως ανύπαρκτη και δεν θα ταλαιπωρούνται οι πολίτες. Ακόμη περιμένουμε έγκριση... Δεν είναι η πρώτη φορά που οι κρατικές υπηρεσίες καθυστερούν και κωλυσιεργούν με γραφειοκρατικά ζητήματα.
Βρισκόμαστε κι εμείς, όπως και οι πολίτες σε ένα καθεστώς άτυπης ομηρίας. Σε αυτά τα ζητήματα θεωρώ ότι θα έπρεπε να υπάρχει μια προτεραιότητα. Σε κάθε περίπτωση περιμένουμε το συντομότερο να μας επιτραπεί να δουλέψουμε τη νύχτα, διότι δεν μπορούμε και δεν πρέπει να σταματήσουμε τις εργασίες συντήρησης και βελτίωσης του επιπέδου ασφάλειας της περιφερειακής οδού. Και οι εργασίες που έχουν προγραμματιστεί θα συνεχιστούν σίγουρα ως τον Μάιο και θα αρχίσουν εκ νέου τον Σεπτέμβριο.
Περιλαμβάνονται στην εργολαβία εκτός από τις αντικαταστάσεις στηθαίων και τις βελτιώσεις σε προβληματικά σημεία και ασφαλτοστρώσεις, σε ένα μήκος 13 χιλιομέτρων. Δεν θέλουμε να επιδεινωθεί η κατάσταση», τόνισε ο κ. Μπίλλιας.
Μια ακόμη λύση που θα μπορούσε να δοθεί καθυστερεί επίσης για γραφειοκρατικούς λόγους. Η εγκατάσταση ενός συστήματος τηλεματικής στην περιφερειακή οδό, που θα μπορεί να ειδοποιεί σε πραγματικό χρόνο τους οδηγούς για την κατάσταση που επικρατεί στο δρόμο, δεν υφίσταται.
Οι οδηγοί θα μπορούσαν να επιλέξουν διαφορετικές εναλλακτικές διαδρομές εφόσον είχαν άμεση ενημέρωση στα κινητά τους για τυχόν έργα, μποτιλιαρίσματα ή τροχαία ατυχήματα. Η δυνατότητα αυτή όμως δεν τους δίνεται, διότι η εγκατάσταση ενός συστήματος τηλεματικής, που προγραμματίζει η αντιπεριφέρεια Υποδομών και Δικτύων δεν έχει καταστεί ακόμη εφικτή. Πρόκειται για ένα συμπληρωματικό μέτρο, το οποίο όμως θα μπορούσε να δώσει την ευκαιρία να αποφευχθούν φαινόμενα κορεσμού ειδικά σε έκτακτες καταστάσεις. Και το κόστος του δεν είναι μεγάλο (υπολογίζεται στα 100.000 ευρώ), ούτε είναι μεγάλος ο χρόνος που απαιτείται για να λειτουργήσει. Η γραφειοκρατία όμως...
Πηγή:voria.gr
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook