Η μεγαλύτερη γέφυρα της Ευρώπης αποτελεί τον επόμενο στόχο των ουκρανικών δυνάμεων, καθώς η κατασκευή της έχει συνδεθεί με τη θητεία του Πούτιν στη ρωσική προεδρία.
Συνδέει την ηπειρωτική Ρωσία με την περιοχή της Κριμαίας περνώντας πάνω από την Αζοφική Θάλασσα. Το μήκος των 19 χιλιομέτρων την καθιστά τη μεγαλύτερη γέφυρα στην ευρωπαϊκή ήπειρο, ενώ εξίσου εντυπωσιακό είναι και το κόστος κατασκευής της το οποίο άγγιξε τα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια.
Πρόκειται για τη γέφυρα την οποία εγκαινίασε τον Μάιο του 2018 ο Βλαντιμίρ Πούτιν επιχειρώντας με αυτόν τον τρόπο να οριστικοποιήσει την προσάρτηση των εδαφών της Κριμαίας, εξασφαλίζοντας την άμεση και εύκολη οδική και σιδηροδρομική σύνδεση της συγκεκριμένης της αμφισβητούμενης ακόμα και σήμερα περιοχής με την ηπειρωτική Ρωσία.
Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η μεγαλύτερη γέφυρα της Ευρώπης, γνωστή και ως «γέφυρα του Πούτιν» έχει γίνει ο νούμερο ένα στόχος για τις στρατιωτικές δυνάμεις των Ουκρανών, οι οποίοι θα επιχειρήσουν να σημειώσουν ένα ακόμα πλήγμα στο στρατόπεδο των Ρώσων.
Οι Ουκρανοί δηλώνουν ότι η καταστροφή της γέφυρας των 19 χιλιομέτρων είναι θέμα χρόνου, καθώς έχουν πλέον στα χέρια τους τον απαραίτητο εξοπλισμό για να το επιτύχουν.
Η ανατίναξη της συγκεκριμένης γέφυρας, ωστόσο, δεν είναι μόνον ζήτημα γοήτρου καθώς η οδική σύνδεση της Κριμαία με την ηπειρωτική Ρωσία επιτρέπει την ενίσχυση των ρωσικών στρατευμάτων καθώς και την μεταφορά σιτηρών ή ακόμα και γεωργικών μηχανημάτων από τις λεηλατημένες περιοχές της Ουκρανίας προς τα ρωσικά εδάφη.
Με σκοπό να σταματήσουν την προέλαση των ρωσικών δυνάμεων στη νοτιανατολική Ουκρανία, οι ουκρανικές δυνάμεις έχουν προχωρήσει στην καταστροφή έξι γεφυρών, ενώ ανάλογη στρατηγική έχουν ακολουθήσει και οι Ρώσοι βάζοντας στο στόχαστρό τους στρατηγικά σημεία που συνδέουν την Ουκρανία με τις χώρες της ανατολικής Ευρώπης.
Σε κάθε περίπτωση, αν ο ουκρανικός στρατός επιτύχει την κατάρρευση της γέφυρας του Πούτιν, το πλήγμα για τη Ρωσία θα είναι ισχυρό και άκρως… συμβολικό θέτοντας επί τάπητος την παράνομη προσάρτηση της περιοχής της Κριμαίας το όχι και τόσο μακρινό 2014.
πηγή: carandmotor