Στην πλήρη απαγόρευση της διάθεσης οχημάτων με κινητήρες βενζίνης και diesel προσανατολίζεται η Ευρωπαϊκή Ένωση, αρχής γενομένης από το 2035.
Με τη διαφαινόμενη απαγόρευσης της διάθεσης οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, οι ευρωπαίοι ηγέτες θα επιχειρήσουν να επιταχύνουν τη μετάβαση σε ένα βιώσιμο μοντέλο κινητικότητας, αυστηροποιώντας ταυτόχρονα και τους κανόνες που διέπουν την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, λοιπόν, η Ευρωπαϊκή Ένωση προσανατολίζεται στη μείωση του ορίου των εκλυόμενων ρύπων του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών κατά 65% το 2030 και κατά 100% πέντε χρόνια αργότερα, θέτοντας εκτός… νόμου κάθε κινητήρα που εκλύει ρύπους, καταναλώνοντας ορυκτά καύσιμα.
Η νέα δέσμη μέτρων πρόκειται να παρουσιαστεί στις 14 Ιουλίου και είναι σχεδόν βέβαια ότι πρόκειται να προκαλέσει έντονες αντιδράσεις σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της ευρωπαϊκής ηπείρου.
Ας μην ξεχνάμε πως δεν είναι μόνο οι αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες θα κληθούν να προσαρμοστούν ταχύτερα απ’ όσο ενδεχομένως προγραμμάτιζαν στην πλήρη κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, αλλά και η απουσία της απαραίτητης υποδομής ώστε πραγματοποιηθεί με επιτυχία η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.
Το μόνο σίγουρο, λοιπόν, είναι ότι θα απαιτηθεί τεράστια προσπάθεια και ανεξάντλητοι πόροι ώστε να επιτευχθεί ο φιλόδοξος στόχος της δημιουργίας της πρώτης περιβαλλοντικά ουδέτερης ηπείρου στον πλανήτη έως και το 2050.
Μάλιστα, μεταξύ των υποχρεώσεων που θα αναλάβουν τα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα είναι και η εγκατάσταση ταχυφορτιστών ανά 60 χιλιόμετρα στο εθνικό δίκτυο και σημείων ανεφοδιασμού με υδρογόνο ανά 150 χιλιόμετρα.
carandmotor.gr
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook