Για τις περισσότερες γυναίκες, η ιδέα να βγουν χωρίς σουτιέν είναι μια μακρινή ανάμνηση- ίσως κάτι που έκαναν μια φορά στα νιάτα τους και μετά πέρασαν τη νύχτα μετανιωμένες.
Mόνο αν ήσουν η Jacqueline Bisset στο The Deep (1977), ήταν εύκολο να το πετύχεις. Και ενώ μπορεί να ήταν και να είναι της μόδας το au naturel, κάθε φορά που οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές, οι θηλές σκληραίνουν, προκαλώντας αμηχανία.
Ωστόσο, όποιος εργάζεται στη βιομηχανία της μόδας και της ομορφιάς, ξέρει πως η αμηχανία μιας γυναίκας μπορεί να είναι η ευκαιρία μάρκετινγκ μιας άλλης γυναίκας. Για κάθε γυναίκα που δεν μπορεί να σκεφτεί τίποτα χειρότερο από το να επιδεικνύει τις θηλές της, υπάρχει μια άλλη για την οποία αυτό είναι ένα σέξι λουκ και αρκετά απευλευθερωτικό.
Και εδώ έρχεται η Κιμ Καρντάσιαν, που με τη νέα της συλλογή απενοχοποιεί τη γυναικεία φύση. Παράλληλα παίρνει θέση στηρίζοντας το περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, την Τρίτη, η 43χρονη μεγαλοεπιχειρηματίας έβγαλε στην κυκλοφορία το Ultimate Nipple Bra, μια σειρά σουτιέν με προεξοχές στα cups που μοιάζουν με θηλές, το οποίο δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι δεν φοράς σουτιέν (και παράλληλα κρυώνεις).
«Η θερμοκρασία της γης αυξάνεται συνεχώς. Η στάθμη της θάλασσας ανεβαίνει. Τα στρώματα πάγου συρρικνώνονται. Δεν είμαι επιστήμονας, αλλά πιστεύω ότι ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει τις δεξιότητές του για να συμβάλλει», λέει η Κιμ στο διαφημιστικό σποτάκι που κυκλοφόρησε και παριστάνει την επιστήμονα.
Διχασμός και αντιδράσεις για το νέο σουτιέν που λανσάρει η Κιμ Καρντάσιαν
Για κάποιους το βίντεο θεωρήθηκε προσβολή, άλλοι το βρήκαν έξυπνο, αστείο και σέξι. Βέβαια, όπως κάθε φορά που λανσάρεται κάτι εντελώς καινούργιο στην αγορά, δεν λείπουν οι αντιδράσεις, όχι τόσο για την αποτελεσματικότητά του, όσο για τον τρόπο με τον οποίο λανσαρίστηκε. «Για μια στιγμή νόμιζα ότι ήταν Πρωταπριλιά, αλλά είναι Οκτώβριος», ενώ άλλοι θεώρησαν το βίντεο προσβολή για τη σοβαρότητα της κατάστασης με την κλιματική αλλαγή.
«Όση ζέστη κι αν κάνει, εσύ πάντα θα δείχνεις κρύα», συνεχίζει να λέει η Κιμ Καρντάσιαν στο βίντεο, βγάζοντας το στενό μπεζ μπλουζάκι της για να αποκαλύψει το νέο σουτιέν. «Σε αντίθεση με τα παγόβουνα, αυτά δεν πρόκειται να πάνε πουθενά», προσθέτει, ρίχνοντας μια ματιά στις θηλές της από λάτεξ.
Και ενώ άλλα σουτιέν μπορεί να «υπερηφανεύονται» για τις ικανότητές τους να εξομαλύνουν, το Ultimate Nipple Bra δεν έχει τέτοιες φιλοδοξίες. Αντιθέτως, αναδεικνύει τις θηλές και μάλιστα χωρίς ανταγωνισμό.
Βέβαια δεν απευθύνεται σε όλες τις γυναίκες, γιατί είναι και θέμα γούστου. Οι οπαδοί του Sex and the City μπορεί να θυμάστε ένα επεισόδιο από την τέταρτη σεζόν στο οποίο η Σαμάνθα (την οποία υποδύεται η Κιμ Κατράλ - συμπτωματικά τώρα μοντέλο για την Skims) δήλωσε ότι «οι θηλές είναι τεράστιες αυτή τη στιγμή. Ανοίξτε κάποιο περιοδικό! Δεν κάνει τόσο κρύο», πριν παρουσιάσει στη Μιράντα (Σύνθια Νίξον) ένα ζευγάρι θηλές σιλικόνης για να τις δοκιμάσει.
Πιο πρόσφατα, η ηθοποιός Φλόρενς Πιου δίχασε τη γνώμη φορώντας ένα διάφανο ροζ φόρεμα Valentino που έδειχνε τις θηλές της. «Είναι η ελευθερία που οι άνθρωποι φοβούνται- το γεγονός ότι είμαι άνετη και ευτυχισμένη», δήλωσε αργότερα στο περιοδικό Elle, υπερασπιζόμενη την επιλογή της.
Καθώς η μόδα επιστρέφει, η εμφάνιση χωρίς σουτιέν θα είναι, επίσης, πάντα στη μόδα. Μάλιστα ταιριάζει σε πολλές από τις βασικές τάσεις της σεζόν. Ορισμένα φορέματα, ειδικά τα slip dresses ή εκείνα με χαλαρό χαμηλό ντεκολτέ σε στυλ 70s, δείχνουν καλύτερα χωρίς σουτιέν, πόσο μάλλον με μια υποψία από στιλάτη θηλή. Προσδίδει έτσι έναν πιο διακριτικό ερωτισμό που πραγματικά ενισχύει την εμφάνιση και δείχνει απίστευτα θηλυκή.
Και με την αναβίωση της δεκαετίας του 1990 να μην δείχνει σημάδια ύφεσης, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η γενιά Z εμπνέεται από την ίδια αισθητική που είδε την Κέιτ Μος να φοράει χωρίς σουτιέν ένα μεταλλικό φόρεμα του John Galliano. Η χρονιά ήταν το 1993: Η Mος ήταν 19 ετών, μια ηλικία που πολλές νεαρές γυναίκες αισθάνονται αρκετά σίγουρες για να βγουν au naturel.
Πριν, λοιπόν, κάποιος χαρακτηρίσει το Ultimate Nipple Bra ως την πιο χαζή εφεύρεση της Καρντάσιαν, αξίζει να θυμηθούμε ότι η Skims δεν έγινε τυχαία μια μάρκα 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε λιγότερο από τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία της, με χαζές ιδέες. Όπως όλα τα προϊόντα της σειράς Skims, το νέο σουτιέν το πιθανότερο είναι να εξαντληθεί.
Εξάλλου, απευθύνεται περισσότερο σε μεγαλύτερες γυναίκες που αναζητούν επιπλέον ανύψωση ή σε εκείνες που νοσταλγούν τις μέρες χωρίς σουτιέν, αλλά χρειάζονται περισσότερη βοήθεια για να την αναδημιουργήσουν. Με 60 ευρώ κόστος, τουλάχιστον είναι πολύ πιο προσιτό - και πολύ λιγότερο επεμβατικό - από μια πλαστική στήθους. Επιπλέον, πολλές γυναίκες που έχουν πρόσφατα υποβληθεί σε μαστεκτομή χάρηκαν με τη δυνατότητα του σουτιέν να τους δώσει τις θηλές που έχασαν μέσω της θεραπείας τους: «Οι άνθρωποι που δεν το καταλαβαίνουν αυτό και γιατί είναι καταπληκτικό, είναι πολύ τυχεροί που δεν έχουν γνωρίσει κάποιο αγαπημένο τους πρόσωπο με καρκίνο του μαστού», έγραψε ένας χρήστης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάτω από την ανάρτηση της Καρντάσιαν.
Όσοι παραμένουν αμετάπειστοι μπορούν ίσως να παρηγορηθούν από το γεγονός ότι η Skims έχει δεσμευτεί να δωρίσει το 10% όλων των πωλήσεων του Ultimate Nipple Bra, «ως εφάπαξ δωρεά», στην περιβαλλοντική φιλανθρωπική οργάνωση 1% for the Planet.