Πρόκειται για ένα πλοίο με ευέλικτο σχεδιασμό, για το οποίο η γερμανική πλευρά δεν έχει παράσχει σχετικά σημαντικές πληροφορίες. Είναι δύσκολο να βαθμολογηθεί, όμως οι MEKO A200 που χρησιμοποιούνται ήδη υπολοίπονται όσον αφορά τον εξοπλισμό ραντάρ και τους πυραύλους σε σύγκριση με τα κορυφαία πλοία του ανταγωνισμού.
Η γερμανική MEKO A200 εξακολουθεί να αποτελεί αναμφισβήτητα ένα πλοίο με μεγαλύτερη ευελιξία και δυνατότητες ανάπτυξης από την HF2 (αν και στερείται ορισμένα από τα χαρακτηριστικά αιχμής που διαθέτει το HF2). Όμως η A200 μπορεί αναμφισβήτητα να προσαρμοστεί ώστε να γίνει οτιδήποτε θέλει ο πελάτης, αλλά με το αντίστοιχο τίμημα.
Oι γερμανικές MEKO Α 200 έχουν πολλές παραλλαγές, μία εξ αυτών είναι αυτή με συνδυασμό Αegis και βλήματα SM 2. Να τονιστεί ότι σε πολλούς στις Βρυξέλλες (σ.σ. και ειδικά στην Γερμανία) κακοφαίνεται η επένδυση ενός τόσο μεγάλου ποσού εκτός Ευρώπης.
Η γερμανική πρόταση θα μπορούσε να αφορά και στην μεγαλύτερη Α 300, η οποία λόγω της ανάγκης παρουσίας της Ελλάδας στην Ανατολική Μεσόγειο δεν αφήνει αδιάφορη την Αθήνα. Επίσης αν το Βερολίνο θέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και το σοβαρότατο δέλεαρ της ναυπήγησης δυο ακόμα υποβρυχίων Type 214, τότε σίγουρα, αλλάζει το παιχνίδι.
Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφερθεί πως οι Ολλανδοί, με την δυναμική είσοδό τους με τις Sigma, έχουν προκαλέσει πονοκέφαλο ειδικά στους Γερμανούς, τα πλοία των οποίων «χτυπούν» κατά κύρια βάση στον ανταγωνισμό.
πηγή: enoplos
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook