Έρχεται το Eurodrone, ως μέρος του συστήματος τηλεκατευθυνόμενων αεροσκαφών μεσαίου υψομέτρου Long Endurance (MALE RPAS).
Το ευρωπαϊκό μη επανδρωμένο αεροσκάφος μεσαίου ύψους (UAV) με μεγάλη διάρκεια πτήσης, γνωστό και ως Eurodrone βρήκε τον κινητήρα του.
Σύμφωνα με το Defense News, προμηθευτής της μονάδας ισχύος θα είναι η ιταλική εταιρεία Avio Aero, που ανήκει στην αμερικανική εταιρεία General Electric.
Ο κινητήρας του Eurodrone της Avio Aero επικράτησε της γαλλικής Safran, η οποία πρόσφερε τον κινητήρα Ardiden 3TP.
Το Eurodrone αναμένεται στον αέρα μέχρι το 2027.
Στις 18 Μαΐου 2015, η Γαλλία, η Γερμανία και η Ιταλία ξεκίνησαν μια ευρωπαϊκή μελέτη, στην οποία προσχώρησε και η Ισπανία για την δημιουργία ενός ευρωπαϊκού drone.
Ο κύριος εργολάβος Airbus ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι επέλεξε τον Catalyst, έναν κινητήρα που αναπτύχθηκε από την Avio Aero που ανήκει στην GE, για να τροφοδοτήσει το Eurodrone.
Το Εurodrone θα είναι δικινητήριο drone, μετά από απαίτηση της Γερμανίας (σ.σ. για λόγους ασφαλείας) και θα έχει άνοιγμα άνοιγμα φτερών σχεδόν 30 μέτρα.
To συγκεκριμένο UAV αναμενόταν να πιστοποιηθεί για να λειτουργεί στον πολιτικό εναέριο χώρο της Ευρώπης, ως μέρος του European Future Combat Air System, ενός σύνθετου δικτύου με νέας γενιάς μαχητικά και τηλεκατευθυνόμενα drones.
Το Eurodrone θα μπορεί να επιχειρεί στα 45.000 πόδια και να φέρει φορτίο 2,3 τόνων, την ώρα που τα τουρκικά Bayraktar μπορούν να φέρουν φόρτο 150 κιλών και μπορούν να πετούν έως τα 23.000 πόδια.
Πηγή: enoplos.gr