Στο Metropolis 95.5 και στην εκπομπή «Στη Σέντρα» φιλοξενήθηκε η δημοσιογράφος, Άννη Καρολίδου, μεταφέροντας το ρεπορτάζ της, για την παράταση που έδωσε με νομοσχέδιο η κυβέρνηση, αναφορικά με τα έργα που έχουν δρομολογηθεί στον 6ο προβλήτα του ΟΛΘ και τις καθυστερήσεις που έχουν τελικά προκύψει.
Πιο συγκεκριμένα, στο σχέδιο νόμου προβλέπεται η πενταετής παράταση, από το 2026 στο 2031, του χρόνου υλοποίησης των υποχρεωτικών επενδύσεων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης από την ιδιοκτήτρια εταιρεία, συμφερόντων του επιχειρηματία Ιβάν Σαββίδη, άρα και του κρίσιμου έργου της επέκτασης του έκτου προβλήτα.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που μετέφερε στον αέρα του Metropolis 95.5: «Πέρασε μια ρύθμιση με την οποία ο χρόνος ολοκλήρωσης των υποχρεωτικών επενδύσεων
μετατίθεται για μια 5ετία. Ήταν 5+2, δηλαδή 7 χρόνια τώρα πάει άλλα πέντε χρόνια πίσω.
Το 2018 ήταν η κοινοπραξία για το λιμάνι, έπρεπε μέχρι το 2025 να ολοκληρωθεί. Όπως
είναι γνωστό δεν έχει ξεκινήσει καν η κατασκευή επέκτασης του έκτου προβλήτα. Γνωρίζω
ότι οι τοπικοί φορείς είναι ενοχλημένοι διότι έπρεπε αυτό το έργο να έχει ολοκληρωθεί από
το Δημόσιο πριν πολλά χρόνια. Φυσικά ο ανταγωνισμός δεν περιμένει, δεν περιμένουν
δηλαδή οι υπόλοιποι πότε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα γίνει μεγαλύτερο, θα γίνει πιο
λειτουργικό για παράδειγμα, όλοι κοιτάζουν να κάνουν τη δουλειά τους. Δεν είναι λίγοι
εκείνοι που λένε ‘εμείς το πλοίο το έχουμε χάσει’ σαν λιμάνι».
Για το αν ο Ιβάν Σαββίδης δεν είχε έτοιμο τον έκτο προβλήτα μέχρι το 2026 και το τι θα γινόταν: «Υπήρχε μία δέσμευση στη σύμβαση με το Δημόσιο ότι έπρεπε να έχει κάνει την επέκταση
και γενικά το σύνολο των υποχρεωτικών επενδύσεων ύψους 180 εκατ. ευρώ και θα έπρεπε
από την πλευρά του το Ελληνικό Δημόσιο να κάνει δύο πράγματα. Το πρώτο είναι η
ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης του λιμανιού με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό και το
δεύτερο τη σύνδεση του 6 ου προβλήτα με το σιδηροδρομικό Δίκτυο. Από αυτά δεν έχει γίνει
τίποτα. Η σύνδεση θα ολοκληρωθεί με καθυστέρηση τέλος του 2025, το έργο το
σιδηροδρομικό δεν έχει ακόμη δημοπρατηθεί. Υποτίθεται ότι αυτή η σύνδεση του λιμανιού
είναι ένα πακέτο μαζί με το δυτικό προαστιακό αλλά ούτε έχει γίνει μελέτη ούτε έχει
δημοπρατηθεί».