Στα 585 λεωφορεία θα φτάσει στις 31.01.2021 ο αριθμός των λεωφορείων του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με το σχέδιο ανάταξης του Οργανισμού που παρουσίασε ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Γιώργος Σκόδρας στη σημερινή συνεδρίαση της Μητροπολιτικής Επιτροπής Θεσσαλονίκης που έγινε με τηλεδιάσκεψη.
Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με το Αθηναϊκό- Μακεδονικό Πρακτορείο Θεσσαλονίκης, ο κ. Σκόδρας, αναφέρθηκε στη συνεργασία με τα ΚΤΕΛ για την περιαστική ζώνη της Θεσσαλονίκης (με συνολικά 125 σε κυκλοφορία συν 25 εφεδρικά λεωφορεία), στη συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, για την προμήθεια και διάθεση στον ΟΑΣΘ πενήντα 50 λεωφορείων, και στη μίσθωση 180 λεωφορείων για την πλήρη κάλυψη των αναγκών του ΟΑΣΘ.
Σημείωσε, παράλληλα, ότι το σχέδιο ανάταξης για τη διασφάλιση εξοπλισμού στον ΟΑΣΘ προβλέπει νέα δημοπράτηση μίσθωσης μέχρι 270 λεωφορείων και δημοπράτηση από το υπουργείο Μεταφορών της προμήθειας άνω των 1.000 λεωφορείων, τόσο για την Αθήνα, όσο και για την Θεσσαλονίκη (με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και καθαρούς όρους).
Τόνισε, ακόμα, ότι το σχέδιο αυτό δίνει στον ΟΑΣΘ χρόνο για την εκπόνηση, υιοθέτηση και εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου επιχειρηματικού επενδυτικού σχεδίου για την εξυγίανση του Οργανισμού, με σαφείς στόχους και χρονοδιαγράμματα.
Στη συνέχεια, ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, Νίκος Σταθόπουλος επισήμανε ότι ο προγραμματισμός για την κάλυψη των αναγκών θα πρέπει να έχει ορίζοντα δεκαετίας.
Η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, σχολιάζοντας τις αναφορές του κ. Σκόδρα, επισήμανε στο Αθηναϊκό- Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, πως «αν γίνουν όλα αυτά, στα τέλη Ιανουαρίου του 2021 θα είμαστε όλοι πολύ καλύτερα, θα έχουν βγει 585 λεωφορεία στο δρόμο τα οποία θα λειτουργούν και βεβαίως αυτό είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να μας συμβεί». Η κ. Πατουλίδου σχολίασε, άλλωστε, ότι σύμφωνα με ανάλυση που παρουσίασε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ, τα λεωφορεία του Οργανισμού δεν είναι ο πιο νοσογόνος χώρος για τη μετάδοση του κορωνοϊού. Τόνισε, ακόμη ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα φαίνεται ότι είναι ο γηρασμένος στόλος των λεωφορείων, επισήμανε ότι τα ζητήματα που αφορούν την αστική συγκοινωνία αντιμετωπίζονται με τη συνεργασία των φορέων και ευχήθηκε εντός του 2021 να φανεί στην πράξη η προσπάθεια ανασυγκρότησης και εύρυθμης λειτουργίας του ΟΑΣΘ.
«Το συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΘ θα συνεχίσει να παραμένει ψηλά στην ατζέντα μας και θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να συνδράμουμε στην βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στο επιβατικό κοινό και την προάσπιση της υγείας και της ασφάλειας των πολιτών που επιλέγουν τον ΟΑΣΘ για τις μετακινήσεις τους», υπογράμμισε, από την πλευρά του ο Πρόεδρος Μητροπολιτικής Επιτροπής, Θεόδωρος Μητράκας.