Μπορεί να μην έχει πειστεί ακόμη όλος ο πληθυσμός να εμβολιαστεί, αυτό που ανακάλυψε όμως νέα αμερικάνικη έρευνα σίγουρα μπορεί να αποτελέσει ισχυρό κίνητρο εμβολιασμού ακόμη και για τους πιο διστακτικούς.
Τα ταξίδια μπορεί να αποτελέσουν ένα ισχυρό κίνητρο για την απόφαση των ανθρώπων να εμβολιαστούν κατά της COVID-19, σύμφωνα με νέα έρευνα του Πανεπιστημίου της Ουάσιγκτον.
Ειδικότερα σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Tourism Management, τα άτομα με έντονη επιθυμία να ταξιδέψουν είναι λιγότερο πιθανό να εκφράσουν ανησυχία για τις πιθανές παρενέργειες ή τις μακροπρόθεσμες επιπλοκές του εμβολίου και είναι πιο πιθανό να δηλώσουν ότι θα εμβολιαστούν.
«Πολλοί άνθρωποι θεωρούν τα ταξίδια απαραίτητο μέρος του τρόπου ζωής τους και συμβάλλουν στην αίσθηση της ευημερίας τους» δήλωσε ο Dogan Gursoy, διακεκριμένος καθηγητής της Taco Bell στη Διοίκηση επιχειρήσεων φιλοξενίας στο Carson College of Business. «Θα σταθμίσουν την αξία των ταξιδιωτικών εμπειριών που μπορεί να χάσουν αν δεν εμβολιαστούν έναντι των πιθανών κινδύνων των εμβολίων».
Ακόμη και αν πιστεύουν ότι τα εμβόλια κατά της COVID-19 ενέχουν κινδύνους, μπορεί να είναι πρόθυμοι να εμβολιαστούν, είπε ο ίδιος.
Στη μελέτη, οι ερευνητές διαπίστωσαν πως οι συναισθηματικές εκκλήσεις που βασίζονται σε απώλειες ήταν πιο πειστικές για να αλλάξουν την πρόθεση των ανθρώπων να εμβολιαστούν.
Ορισμένοι δημοφιλείς τουριστικοί προορισμοί, όπως η Ευρωπαϊκή Ένωση, απαιτούν ψηφιακό πιστοποιητικό COVID για ταξίδια χωρίς περιορισμούς, το οποίο επαληθεύει την κατάσταση την κατάσταση εμβολιασμού, την αρνητική εξέταση από COVID ή την ανάρρωση από την ασθένεια. Ωστόσο, τα ευρήματα της μελέτης σχετικά με την επιθυμία για ταξίδια και την πρόθεση εμβολιασμού ίσχυαν ακόμα και για άτομα που δεν είχαν προγραμματίσει κάποιες διακοπές ή επαγγελματικά ταξίδια, όπως τόνισαν οι συγγραφείς.
Οι ερευνητές εξέτασαν 1.021 κατοίκων των ΗΠΑ, οι οποίοι βαθμολόγησαν την επιθυμία τους για ταξίδια σε πενταβάθμια κλίμακα. Οι συμμετέχοντες με την υψηλότερη ταξιδιωτική επιθυμία είχαν παράλληλα και τις υψηλότερες προθέσεις για εμβολιασμό, σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης.
Ακόμη και μεταξύ 266 ερωτηθέντων που είχαν δηλώσει προηγουμένως ότι δεν θα εμβολιάζονταν, η έντονη επιθυμία για ταξίδια μετρίασε τη διστακτικότητα ως προς το εμβόλιο, όταν συνδυάστηκε με μηνύματα σχετικά με την ασφάλεια των εμβολίων και το τι θα μπορούσαν να χάσουν τα άτομα που δεν εμβολιάστηκαν κατά της COVID-19. Τα μηνύματα με βάση τις απώλειες έδιναν έμφαση στους κινδύνους από τη μη λήψη μέτρων προστασίας, συμπεριλαμβανομένης της εξάπλωσης του ιού σε αγαπημένα πρόσωπα.
«Η επίκληση στη λαχτάρα των ανθρώπων για διακοπές θα μπορούσε να βοηθήσει να ξεπεραστεί ο δισταγμός τους ως προς το εμβόλιο» τόνισε ο καθηγητής Gursoy «με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά εμβολιασμού και μείωση των ταξιδιωτικών περιορισμών και συμβουλών που σχετίζονται με τη νόσο».
Πηγή: ygeiamou.gr
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook