Νέο ράλι ακρίβειας έρχεται στα προϊόντα των επιχειρήσεων εστίασης αναμένεται να έρθει το επόμενο διάστημα, λόγω αύξησης του κόστους προμήθειας που χρεώνουν οι πλατφόρμες διανομής φαγητού.
Μιλώντας στο MEGA, o πρόεδρος ΓΣΕΒΒΕ Γιώργος Καββαθάς, τόνισε ότι ηπρομήθεια είναι τεράστια και είναι επί του τζίρου που πραγματοποιεί η επιχείρηση καθημερινά, αναφέροντας ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι έχουν πάρει το πελατολόγιο των καταστημάτων εστίασης οι πλατφόρμες.
«Η προμήθεια είναι 12% απλά και μόνο για να διαφημιστεί ο κατάλογος της επιχείρησης κι αν θελήσει να χρησιμοποιήσει και τις υπηρεσίες delivery, τότε φθάνει το 30% η προμήθεια», τόνισε.
Μάλιστα, ο κ. Καββαθάς ανέφερε ότι δεν είναι λίγες οι φορές που παρατηρούνται οι «διπλοί» κατάλογοι, πράγμα που σημαίνει ότι άλλη είναι η τιμή delivery κι άλλη τιμή αν παραλάβει κάποιος το προϊόν από το μαγαζί.
«Από την πανδημία και μετά η εστίαση είναι ένας κλάδος που "τρώει" ξύλο. Η εκκαθάριση, όπου αποδίδονται τα χρήματα των επιχειρήσεων στις πλατφόρμες γίνεται περίπου δύο φορές την εβδομάδα και είναι ανάλογα τι συμφωνία έχει κάνει η κάθε επιχείρηση. Αν είναι αλυσίδα η επιχείρηση, τότε πετυχαίνει καλύτερη συμφωνία», εκτίμησε ο πρόεδρος ψητοπωλών Αττικής, Ανδρέας Ανδρεανάκης.