Με ανακοίνωση την οποία εξέδωσε, η Επιχείρηση Υδρευσης-Αποχέτευσης του Δήμου Θερμαϊκού ζητάει συγνώμη από τους καταναλωτές για την καθυστέρηση έκδοσης των λογαριασμών του 2018 και 2019, εξηγεί τους λόγους για τους οποίους εκδιδόταν... διπλοί λογαριασμοί και δεσμεύεται ότι, πλέον, όλοι οι λογαριασμοί θα εκδίδονται κάθε τετράμηνο.
Το περιεχόμενο της ανακοίνωσης είναι το εξής:
«Θεωρούμε ότι είναι υποχρέωση να σας εξηγήσουμε τα παρακάτω:
α) Σε καμιά περίπτωση ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ χρέωση στους λογαριασμούς. Για μηχανογραφικούς λόγους, στο πλαίσιο ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ, αναγράφεται το ποσό του Α΄ τετραμήνου και δεν αφορά καθυστερημένο υπόλοιπο λογαριασμού. Στο σύνολο του λογαριασμού είναι το Β' τετράμηνο και η πρόσθεση των δύο τετραμήνων απεικονίζεται κάτω από το ΠΛΗΡΩΤΕΟ ΠΟΣΟ.
β) Η ΔΕΥΑΘ λόγω της καθυστέρησης της έκδοσης των λογαριασμών και λόγω του κορωνοϊού ΔΕΝ ΧΡΕΩΝΕΙ ΤΟΚΟΥΣ ή ΑΛΛΑ ΕΞΟΔΑ στους λογαριασμούς, ακόμη και αν εξοφληθούν ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ!!
Ο καλύτερος και γρηγορότερος τρόπος να πληρώσετε τον λογαριασμό σας είναι μέσω ebanking, όπου μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ (RF) που σημειώνεται στο έντυπο κάτω δεξιά στα ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ. Για οποιαδήποτε διαφορά προκύπτει στείλτε το αντίγραφο πληρωμής της τράπεζας σας στα γραφεία της ΔΕΥΑΘ ή στο email: logistirio1@deyath.gr, deyath9@deyath.gr. και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν.
γ) Η συσσωρευμένη κατανάλωση αφορά αδύνατη ή δύσβατη πρόσβαση στο υδρόμετρο την περίοδο καταμέτρησης ή όταν αποδεικνύεται από τα καταχωρηθέντα στοιχεία στα μητρώα μετρήσεων του κάθε καταναλωτή.
Σε κάθε περίπτωση αν αποδειχτεί ότι ΕΓΙΝΕ ΛΑΘΟΣ στην συσσώρευση των κυβικών τότε προσέλθετε στην υπηρεσία μας και θα διορθώσουμε το λάθος.
δ) Αν οι προηγούμενοι λογαριασμοί έχουν καθυστερήσει να πληρωθούν (έχουν πληρωθεί μετά την λήξη τους) υπάρχει περίπτωση να εμφανίζονται στον λογαριασμό σας ως καθυστερημένοι. Κατά την διαδικασία εξόφλησης στο ταμείο όμως δεν θα υπάρχει πρόβλημα, διότι εκεί θα εμφανίζεται ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ.
Συνεχείς είναι οι παρεμβάσεις της ΔΕΥΑ Θερμαϊκού προκειμένου να δίνονται άμεσες λύσεις σε τυχόν προβλήματα που προκύπτουν, για την εξυπηρέτηση των πολιτών ειδικά στη δύσκολη συγκυρία λόγω των μέτρων αποτροπής του κορωνοϊού.
ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΕΤΟΥΣ όλοι οι πολίτες θα έχουν την δυνατότητα να βλέπουν την καρτέλα του λογαριασμού τους ON LINE και θα μπορούν Ηλεκτρονικά να κάνουν όλα τα αιτήματά τους.
Ζητούμε την κατανόηση και την συνεργασία σας».