Στο Metropolis 95,5 και στην εκπομπή «Τρίτο Ημίχρονο» φιλοξενήθηκε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Συμβούλος και επικεφαλής του Εμπορικού Τμήματος και του Τμήματος Marketing της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Βαγγέλη Χρυσοχόος. Ο κ.Χρυσοχόος μίλησε για πρώτη φορά σε ελληνικό Μέσο ενημέρωσης, με αφορμή τις νέες φανέλες του ΠΑΟΚ για τη σεζόν 2021-2022.
Μεταξύ άλλων όσα είπε:
«Με τις νέες φανέλες ξεκινάει και μια νέα σεζόν. Είναι μια ωραία μέρα για όλους μας, για την ομάδα, για τον κόσμο. Τα μηνύματα που λάβαμε από αρκετό κόσμο, αρέσουν όλες οι νέες φανέλες. Εμάς μας ενδιέφερε να βγάλουμε μια φανέλα που θα εκπροσωπεί την ομάδα και τους οπαδούς μας. Μου αρέσει λίγο περισσότερο αυτή η φανέλα από την προηγούμενη. Την βλέπεις και λες ΠΑΟΚ. Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη συνεργασία με τη Macron. Οι φανέλες είναι ήδη στις μπουτίκ και στα e-shop».
Για την επιλογή της φανέλας: «Ουσιαστικά υπάρχουν 2-3 στοιχεία για να αποφασιστεί μια φανέλα. Το ένα κομμάτι είναι σχέδια από την εταιρεία, το άλλο είναι προσωπική εμπλοκή της ΠΑΕ και πολύ σημαντική εμπλοκή από την πλευρά του ιδιοκτήτη, έχει άμεση σχέση και επαφή ο Σαββίδης. Όλο αυτό γίνεται ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα. Παράλληλα σχεδιάζουμε το ταξίδι μας στην Ιταλία για να ετοιμάσουμε τη φανέλα της επόμενης χρονιάς. Το πορτοκαλί δεσπόζει σε πολλές εμφανίσεις στην ομάδες και στην Ευρώπη και στην UEFA, θέλαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό. Με την Macron υπάρχει ένα συμβόλαιο που «τρέχει» και είναι μία από τις καλύτερες εταιρείες, παίρνουμε τα μηνύματα από τον κόσμο και την ομάδα και αυτό μας ενδιαφέρει. Ηδη έχουν γίνει παραγγελίες και υπάρχει κόσμος από το πρωί στη μπουτίκ».
Για το εμπορικό τμήμα: «Θα έχουμε τη δυνατότητα να ανακοινώσουμε περισσότερα όταν πρέπει. Ο πρόεδρος μας ζήτησε να λειτουργεί με ευρωπαϊκά στάνταρ. Αυτό δεν αγγίζει το αγωνιστικό κομμάτι, αγγίζει και το εμπορικό-χορηγικό-επικοινωνιακό κομμάτι. Μας ζήτησε ο πρόεδρος να χτίσουμε ένα 3ετές πλάνο ανάπτυξης με ευρωπαϊκά πρότυπα, ανταλλάσσουμε ιδέες με ξένες ομάδες. Θέλουμε να πετύχουμε περισσότερα έσοδα, για να μπορούν να υπάρχουν και έξοδα. Δεύτερον, πρέπει να υπάρχουν δράσεις για να μπορούν να υπάρξουν έσοδα. Ολο το πλάνο και έχει εγκριθεί και είμαστε ήδη στη λειτουργία αυτό».
Για το PAOK TV: «Είναι μια φανταστική πλατφόρμα και έχει πολλές δυνατότητες. Όπως είναι τα τηλεοπτικά στην Ελλάδα, δεν μπορεί να δείξει το 100% των δυνατότητων του. Δεν μπορεί να γίνει θελκτικό σε χορηγούς ή σε κάποια μίντια. Εμείς το χρησιμοποιούμε εκεί που μπορούμε, όπως τα φιλικά παιχνίδια στο εξωτερικό, το έχουμε εκεί που πρέπει για να το χρησιμοποιούμε όταν πρέπει. Το έχουμε έτοιμο για να λειτουργήσει και ως βασικό αν χρειαστεί».
Για τη δική του εμπειρία στο ποδόσφαιρο και την ΠΑΕ ΠΑΟΚ: «Είμαι τεχνοκράτης πολυεθνικών εταιρειών, σπουδές μάρκετινγκ και διοίκηση επιχειρήσεων, Vodafone, Microsoft. Τελευταία μου δουλειά ήταν στη Microsoft Αυστρίας, οπότε είχαμε άμεση επαφή με την Αούστρια Βιέννης. Πριν από αυτό ήμουν στην ομάδα εργασίας που φτιάχνουν το γήπεδο της Ρεάλ Μαδρίτης, τα τεχνολογικά δεδομένα βασίζονται στη Microsoft και είμαι πολύ χαρούμενος για όσα πετύχαμε».