Οι ταραγμένες σχέσεις του Άλφρεντ Χίτσκοκ με τις πρωταγωνίστριές του (το γεγονός ότι τις επέλεγε ξανθές και ότι προσπαθούσε να ελέγξει μέχρι και τον τρόπο που ντύνονταν) έχουν συχνά συγκεντρώσει τα φώτα της δημοσιότητας.
Η Τίπι Χέντρεν, πρωταγωνίστρια στις ταινίες του Χίτσκοκ «Τα Πουλιά» και «Marnie» αποκαλύπτει σε βιογραφία της ότι ο διάσημος αμερικανός σκηνοθέτης την παρενοχλούσε σεξουαλικά στη διάρκεια της συνεργασίας τους.
Μεταξύ άλλων, η Χέντρεν κατηγορεί τον σκηνοθέτη στην βιογραφία της -με τίτλο «Tippi: A Memoir»- ότι δεν άφηνε τα άλλα μέλη του καστ να επικοινωνούν μαζί της ή «να αγγίζουν το κορίτσι» και ότι γινόταν ευερέθιστος όταν την έβλεπε να μιλά με άλλους άνδρες.
Η Χέντρεν ισχυρίζεται ότι στη διάρκεια μιας διαδρομής με τη λιμουζίνα του, ο Χίτσκοκ έπεσε πάνω της και προσπάθησε να τη φιλήσει. Ήταν μια «απαίσια, απαίσια στιγμή», σημειώνει και προσθέτει ότι αισθάνθηκε πως δεν μπορούσε να αντιδράσει, καθώς έννοιες όπως σεξουαλική παρενόχληση «δεν υπήρχαν τότε».
Η γνωστή ηθοποιός ισχυρίζεται ότι υπέφερε στα χέρια του σκηνοθέτη. Στα «Πουλιά», σε μία από τις σκηνές όπου ο χαρακτήρας της δέχεται επίθεση, ο Χίτσκοκ ενημέρωσε την Χέντρεν ότι δεν θα γινόταν χρήση μηχανικών πουλιών, αλλά πραγματικών.
Η ηθοποιός πέρασε τις επόμενες πέντε ημέρες γυρίζοντας τη σκηνή, με ανθρώπους της παραγωγής να της πετούν πραγματικά πουλιά. Η ίδια σημειώνει ότι κατέρρευσε όταν ένα από τα πουλιά σχεδόν τη χτύπησε με το ράμφος του στο μάτι. Πέρασε την επόμενη εβδομάδα στο κρεβάτι, εξαντλημένη.
Η Χέντρεν σημειώνει πως αυτή ήταν πιθανότατα η αντίδραση του σκηνοθέτη στο γεγονός ότι τον είχε απορρίψει σεξουαλικά.
Στην επόμενη ταινία που γύρισαν μαζί, το «Marnie», ο σκηνοθέτης ζήτησε το καμαρίνι της ηθοποιού να είναι δίπλα στο γραφείο του. Τοποθέτησε, μάλιστα, μία πόρτα που συνέδεε τα δύο δωμάτια.
Ο Χίτσκοκ «έβρισκε τρόπους να εκφράσει την εμμονή του για μένα, σαν να όφειλα να ανταποδώσω (τις επιθυμίες του)» γράφει στην αυτοβιογραφία της η ηθοποιός. Σημειώνει, επίσης, ότι ο σκηνοθέτης έφτασε στο σημείο να εκφράσει ευθέως την αγάπη του για εκείνη.
Μια μέρα ο Χίτσκοκ κάλεσε την Χέντρεν στο γραφείο του. «Με άρπαξε ξαφνικά και έβαλε τα χέρια του πάνω μου. Ήταν σεξουαλικό, ήταν ανώμαλο και ήταν άσχημο» θυμάται η Χέντρεν. «Όσο πιο πολύ του αντιστεκόμουν τόσο πιο επιθετικός γινόταν» γράφει η ηθοποιός.
Μάλιστα, ο σκηνοθέτης είχε ζητήσει να του φτιάξουν μια μάσκα με το πρόσωπο της ηθοποιού, παρ' όλο που αυτή δεν χρειαζόταν για τα γυρίσματα της ταινίας.
Σύμφωνα με την Χέντρεν, ο Χίτσκοκ απείλησε να καταστρέψει την καριέρα της και απαγόρευσε στη Universal να προωθήσει την Χέντρεν για Όσκαρ ερμηνείας.
Καθώς είχε συμβόλαιο με τον σκηνοθέτη για άλλα δύο χρόνια, η Χέντρεν δεν μπορούσε στο διάστημα αυτό να εργαστεί με άλλους σκηνοθέτες. Το γεγονός αυτό, μαζί με τον δισταγμό του στούντιο να την υπερασπιστεί, σημειώνει η ηθοποιός, οδήγησε την καριέρα της σε παρακμή.
Στα χρόνια που ακολούθησαν, σημειώνει η Χέντρεν, προσπάθησε να διασφαλίσει ότι παρ' όλο που ο Χίτσκοκ «κατέστρεψε» την καριέρα της, δεν θα του έδινε «τη δύναμη να καταστρέψει και τη ζωή» της.
Η συμπεριφορά του Χίτσκοκ απέναντι στην Χέντρεν υπήρξε έμπνευση για την τηλεταινία του 2012, «The Girl».