Ξεκίνησαν την προηγούμενη εβδομάδα οι εργασίες στο «ορφανό» χιλιόμετρο στη Χαλκιδική.
Πρόκειται για την αναβάθμιση του τελευταίου τμήματος του άξονα Θεσσαλονίκη-Ποτίδαια-Κασσάνδρα, σε αυτοκινητόδρομο και αφορά το κομμάτι από την γέφυρα της Νέας Ποτίδαιας προς τα Μουδανιά.
«Πρόκειται για ένα έργο το οποίο έχει καθυστερήσει εδώ και 5 χρόνια. Το δημοπρατήσαμε πέρσι ανακηρύξαμε τον ανάδοχο, ωστόσο υπήρχαν εκκρεμότητες στις απαλλοτριώσεις. Τρέξαμε και το κομμάτι των απαλλοτριώσεων. Το πρόβλημα του covid δεν επιτρέπει μέχρι και σήμερα σε κάποιους από τους ιδιοκτήτες να μπορούν να πάνε στις περιοχές τους και να ξεκινήσει το έργο», αναφέρει στο Thestival ο διευθύνων σύμβουλος της Εγνατία Οδός ΑΕ, Κωνσταντίνος Κουτσούκος.
Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2023 εξαιτίας των καθυστερήσεων λόγω του κορωνοϊού.
Στο έργο περιλαμβάνεται διαπλάτυνση της επαρχιακής οδού Μουδανιών –Καλλιθέας, σε μήκος 1,2 περίπου χιλιομέτρων, κατασκευή 3 ισόπεδων κόμβων, μεταφορά και κατασκευή νέας πεζογέφυρας και παράπλευροι οδοί.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 9,6 εκατομμύρια ευρώ και οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν μετά το καλοκαίρι του 2022.
Η εκκρεμότητα του ενός χιλιομέτρου μένει από το 2011. Τότε αναβαθμίστηκε ο κεντρικός άξονας της Κασσάνδρας, όμως λόγω των προσφυγών, αλλά και άλλων προβλημάτων, το έργο παραδόθηκε το 2016, χωρίς το ένα χιλιόμετρο μεταξύ Ν. Μουδανιών και Ποτίδαιας.
«Ένα από τα πρώτα «προβλήματα» τα οποία βρέθηκαν στην Εγνατία Οδό ήταν ότι η εργολαβία του «ορφανού» χιλιόμετρου δεν είχε δρομολογηθεί. Η διοίκηση της Εγνατίας Οδού είναι απόλυτα ικανοποιημένη που έγιναν γρήγορες επεμβάσεις έτσι ώστε να δημοπρατηθεί το έργο και να είμαστε στην ευχάριστη θέση παρά τις δυσκολίες του κορωνοϊού να έχει ξεκινήσει ο ανάδοχος», τονίζει ο κ. Κουτσούκος.
thestival.gr