Το συγκεκριμένο χιλιόμετρο ακολουθεί τα... βήματα του μετρό
Θεσσαλονίκηςκαι έχει γίνει «ανέκδοτο» για Θεσσαλονικείς και Χαλκιδικιώτες, καθώς από το 2006 που άρχισαν οι διαδικασίες βελτίωσή του ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί.
Τα προβλήματα που ανέκυψαν είναι πολλά και χρόνο με το χρόνο διαφορετικά. Ωστόσο, δύσκολα (έως αδύνατο) μπορεί να δικαιολογήσει κάποιος ότι επί 15 χρόνια δεν είναι δυνατό να ολοκληρωθεί η διαπλάτυνση ενός τμήματος δρόμου, μικρότερο του ενός χιλιομέτρου.
Έπειτα από πολλές περιπέτειες, πριν από τρία χρόνια άλλαξε ο σχεδιασμός και μόλις το 2019 – 2020 άρχισε να γίνεται και πάλι κάτι απτό για να ολοκληρωθεί το συγκεκριμένο έργο.
Το
υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ενέταξε την ολοκλήρωση της βελτίωσης και διαπλάτυνσης του τμήματος Νέα Μουδανιά – Ποτίδαια στα
έξι έργα προτεραιότητας της περιοχής και με προϋπολογισμό οχτώ εκατομμυρίων ευρώ προχώρησε εκ νέου τις διαδικασίες. Με δεδομένο ότι οι προσφορές στο συγκεκριμένο διαγωνισμό κατατέθηκαν στα τέλη του Ιανουαρίου του 2020, όλοι γνώριζαν πως και το φετινό καλοκαίρι οι επισκέπτες της χερσονήσου της Κασσάνδρας θα υφίσταντο τη γνωστή ταλαιπωρία, τα μποτιλιαρίσματα και τις καθυστερήσεις. Εικόνα της κατάστασης που συνεχίζει να επικρατεί έχουν οι εκδρομείς του Σαββατοκύριακου.
Ο στόχος των αρμοδίων είναι πλέον να προλάβουν το επόμενο καλοκαίρι.
«Το τμήμα Ν. Μουδανιά – Ποτίδαια, διέρχεται σε εκτός σχεδίου περιοχή, η οποία χαρακτηρίζεται ως επί το πλείστον τουριστική, με παραθεριστικές κατοικίες, τουριστικά ξενοδοχειακά συγκροτήματα, βιοτεχνικές μονάδες και διάφορες εγκαταστάσεις εξυπηρέτησης, όπως πρατήρια βενζίνης, καταστήματα τροφίμων και ποτών κλπ. Η κυκλοφορία επί της οδού είναι αρκετά μεγάλη, ιδιαίτερα δε τους θερινούς μήνες, λόγω της εξυπηρέτησης του κυκλοφοριακού φόρτου, από την πόλη της Θεσσαλονίκης προς τα παραθεριστικά κέντρα της Χαλκιδικής. Με το παρόν έργο, βελτιώνεται η υφιστάμενη οδός και μετατρέπεται της σε οδό ταχείας κυκλοφορίας, με διαχωρισμό της κυκλοφορίας σε δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση», επισημαίνεται.
Ποιες είναι σήμερα οι εξελίξεις; Πέρσι τον Ιούλιο τελικά υπογράφηκε η σύμβαση για την κατασκευή του έργου. Παρέμεινε όμως η εκκρεμότητα της ολοκλήρωσης των απαλλοτριώσεων ή σωστότερα της πληρωμής τους.
Έτσι μόλις πριν από τρεις – τέσσερις μήνες (τον προηγούμενο Μάρτιο) άρχισαν οι εργασίες στο παράπλευρο οδικό δίκτυο (2,5 χιλιόμετρα) για την εξυπηρέτηση των παρόδιων εγκαταστάσεων.
Τα συνεργεία θα μπουν στο «ορφανό» χιλιόμετρο του κεντρικού δρόμου από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και όλοι ευελπιστούν να ολοκληρώσουν τις παρεμβάσεις τους μέχρι την άνοιξη του 2022, όπως έχουν προγραμματίσει οι αρμόδιοι, χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις και προβλήματα για να μη χαθεί και το επόμενο καλοκαίρι.
πηγή: voria.gr