Η απουσία επιδότησης και η αύξηση της τιμής του πετρελαίου μπρεντ θα ανεβάσουν την τιμή σε πρωτόγνωρα επίπεδα.
Η τιμή του πετρελαίου κίνησης έχει αυξηθεί κατά 7 λεπτά του ευρώ τις τελευταίες πέντε μέρες και σε συνδυασμό με την απόφαση να διακοπεί η επιδότησή του στην αντλία (0,15 ευρώ), έφερε την τελική τιμή του στο επίπεδο της αμόλυβδης βενζίνης.
Όπως μάλιστα αναφέρει και η πρόεδρος των βενζινοπωλών κ. Μαρία Ζάγκα, οι πρατηριούχοι που αγόρασαν καύσιμα από το Σάββατο 1η Οκτωβρίου με το καινούριο τιμολόγιο που δεν περιλαμβάνει την επιδότηση του ντίζελ, είχε ως αποτέλεσμα να ανέβει η τιμή του στην αντλία στα 1,95 με 1,97 ευρώ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Στα νησιά που παραδοσιακά έχουν πιο υψηλές τιμές καυσίμων, το ντίζελ έχει φτάσει τα 2,05 έως 2,08 ευρώ. Σε πιο σπάνιες περιπτώσεις έχει η τιμή έφτασε κοντά στα 2,15 ευρώ.
Όπως είναι ευκόλως κατανοητό, με την τιμή του πετρελαίου μπρεντ να έχει πάρει και αυτή την ανιούσα, δεν θα πρέπει να μας κάνει εντύπωση εάν δούμε τιμή στην αντλία για το πετρέλαιο κίνησης κοντά στα 2,2 ευρώ για τα δύο μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας.
Επιπλέον, η αύξηση στην τιμή του ντίζελ επηρεάζει τις μεταφορές, γεγονός που θα μετακυλήσει στις τιμές των προϊόντων και των υπηρεσιών. Και αυτός που θα αναγκαστεί να πληρώσει τη διαφορά θα είναι ο καταναλωτής.
πηγή: carandmotor