Σε μια συνεχιζόμενη προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδά του από το YouTube Premium και τις διαφημίσεις, η γνωστή πλατφόρμα video streaming θα αρχίσει να εμφανίζει διαφημιστικά μηνύματα ακόμη και όταν ο χρήστης «παγώσει» την εικόνα.
Τα YouTube Pause Ads έχουν ήδη αρχίσει να δοκιμάζονται σε κάποιες χώρες και σε περιβάλλον «έξυπνων» τηλεοράσεων και οι διαφημίσεις αυτές δεν μπορούν να παραληφθούν. Σύμφωνα με εκπροσώπους της πλατφόρμας, μάλιστα, αυτά τα βίντεο είναι πιο σημαντικά για τις εταιρείες αφού τα μηνύματά τους παίζουν χωρίς να μπορεί να τα παραλείψει ο θεατής και άρα πωλούνται σε υψηλότερες τιμές οι σχετικές ζώνες.
Η κίνηση αυτή έρχεται μετά τον συνεχή πόλεμο κατά των ad blockers, αλλά και τις μάχες που δίνει το YouTube για να αυξήσει τα έσοδά του από τα διαφημιστικά μηνύματα ή της συνδρομές στο YouTube Premium τα τελευταία χρόνια. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα έσοδα από τις διαφημίσεις του YouTube αυξήθηκαν κατά 21% τους τελευταίους μήνες.