Τσουρίδης: «Άπειρος πρακτικά ο σταθμάρχης - Η καταστροφή άρχισε από το 2010»

Metrosport Team02 Μαρτίου 2023

Για την τραγωδία στα Τέμπη μίλησε ο συνταξιούχος μηχανικός - εκπαιδευτής μηχανοδηγών, Νίκος Τσουρίδης, στο Metropolis 95.5 και στην εκπομπή «Τρίτο Ημίχρονο» τονίζοντας ότι ο σταθμάρχης ήταν άπειρος πρακτικά ενώ υπενθύμισε τα κακως κείμενα των γραμμών των τρενών. 

Συγκεκριμένα, υποστήριξε: «Ορισμένα μέρη της υποδομής είναι καλά, όχι άριστα αλλά καλά. Σε άλλα δεν έχει γίνει σωστή συντήρηση. Το 2004 είχαμε βάλει τρένα και κάναμε εκπαίδευση να εκτελείται το δρομολόγιο με μεγάλη ταχύτητα και τώρα γίνεται το δρομολόγιο με 160χλμ γιατί σε ορισμένα μέρη γιατί δεν είναι καλά συντηρημένα. Σε πολλά μέρη της ηλεκτροδότησης δεν υπήρχαν τα καλώδια, τα οποία τα έκλεβαν. 

Για τη φράση που ακούστηκε ότι ειπώθηκε «πάμε και ότι βγει» δεν σημαίνει αυτό που λέγεται. Γιατί τα τρένα παθαίνουν βλάβες από την ταλαιπωρία, την κακή συντήρηση. Δεν σήμαινε ότι υπάρχει θέμα ασφαλείας, εννοούσε ότι πιθανότατα θα υπάρξει κάποιο μικρό πρόβλημα. Εγώ το έχω πει εκατομμύρια φορές. Δεν σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρεται για τη ζωή του και τους ανθρώπους που μεταφέρει. Πρώτοι έφυγαν οι μηχανοδηγοί. Πρέπει να ασφαλίσει τη ζωή του και εκείνος όμως, πώς θα το έλεγε αυτό; 

Η καταστροφή του ΟΣΕ ξεκίνησε το 2010 επί ΠΑΣΟΚ γιατί έδιωξε όλο το προσωπικό γιατί ήθελε να κάνει οικονομία. Έδιωξε μηχανοδηγούς με εμπειρία και δεν ήρθε κανείς. Υπήρχε έλλειψη οδηγών και έκαναν υπερωρίες και δεν έπαιρναν άδειες. Μετά τους επέστρεψαν πίσω. Ήθελαν τον ΟΣΕ να τον πουλήσουν. Την ΤΡΑΙΝΟΣΕ την πούλησαν 45.000.000. Κάθε χρόνο δίνουν 50 εκατομμύρια για να κάνει τις άγονες γραμμές. Καταλαβαίνετε το πρόβλημα;». 

Για τη θέση του σταθμάρχη στο Υπουργείο Παιδείας: «Ήμουν αποσπασμένος στη Βουλή γιατί κάθε Υπουργός έχει το δικαίωμα να πάρει πέντε ανθρώπους από όπου θέλει. Ο συγκεκριμένος σταθμάρχης εκδιώχθηκε από τον ΟΣΕ και τον έστειλαν αλλού. Είδαν ότι δεν λειτουργούσε τίποτα και τους πήραν πίσω. Ο μηχανοδηγός θέλει εκπαίδευση από την αρχή γιατί χρειάζεται μνημονικό η γραμμή. Πώς τον έφεραν και πως έγινε σταθμάρχης δεν με ενδιαφέρει. Ήταν άπειρος από την πρακτική εκπαίδευση». Τέλος, υποστήριξε ότι θα πρέπει να μαζευτούν όλοι οι υπουργοί μεταφορών και να κλειστούν στη φυλακή και μετά να κλείσουν μέσα τον σταθμάρχη.


Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook

Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.