Άρης: Το Eurocup απαιτεί αλλαγή εταιρικού προφίλ

Βασίλης Βλαχόπουλος29 Ιουνίου 2023

Μετά την επίσημη ανακοίνωση της Euroleague για τις ομάδες που θα συμμετάσχουν στο επόμενο Eurocup, ο Άρης από ένα μονοπάτι της μιζέριας και του περιορισμού των αγωνιστικών, οικονομικών και οικονομικών βλέψεων επανέρχεται στον ευρωπαϊκό χάρτη, έναν χρόνο πριν τη διαφαινόμενη ένωση BCL και Eurocup. 

Αυτή η απροσδόκητη (για κάποιους) ευκαιρία γεννά τις προϋποθέσεις για την αναθεώρηση αντιλήψεων και πρακτικών στην ΚΑΕ. Είναι καιρός πια να οργανωθεί σε επαγγελματικά πρότυπα ή τουλάχιστον να θυμίσει την εταιρία της οποίας το λεγόμενο front office ήταν από τα πλέον αναγνωρισμένα από τους ευρωπαϊκούς θεσμούς. 

Τότε η ΚΑΕ Αρης λειτουργούσε ως κανονική εταιρία. Το λογιστήριο στεγαζόταν στα γραφεία της εταιρίας, εκεί ήταν το τμήμα marketing ομοίως και το εμπορικό, παράλληλα με την παρουσία ικανότατου υπαλληλικού προσωπικού σαν τον αείμνηστο Βασίλη Βουρτζούμη, την άλλοτε ήρεμη δύναμη της ΚΑΕ. Ο Βασίλης δεν ήταν απλά άριστος γνώστης των κανονισμών. Αν και λιγομίλητος, διατηρούσε έναν εξαιρετικό κύκλο επαφών και μιλούσε με αποτελέσματα.

Σήμερα η ΚΑΕ εμφανίζει ακριβώς αντίθετη εικόνα γι' αυτό είναι απαραίτητη η αλλαγή του εταιρικού προφίλ της. Τμήμα marketing δεν υφίσταται, το αντίστοιχο εμπορικό υπολειτουργεί και συνέπεια αυτής της κατάστασης είναι να μην καρπώνεται την εμπορική αξία της όπως και την αύρα των διαδοχικών sold out διότι περιορίζεται σε ψίχουλα από πλευράς εσόδων. 

Η έλλειψη στοιχειώδους οργάνωσης λόγω έλλειψης προσωπικού καλλιέργησε κλίμα ανασφάλειας και αυτό έχει οδηγήσει σε αποφάσεις και εμπορικές συναλλαγές οι οποίες βλάπτουν το brand του συλλόγου. Αυτά απαιτείται να αλλάξουν.

Η ΚΑΕ οφείλει να επενδύσει σε ανθρώπινο (τεχνοκρατικό) δυναμικό αξιοποιώντας την προοπτική που προσφέρει η ευρωπαϊκή συμμετοχή και παράλληλα να μιλήσει ανοιχτά στον κόσμο για τον αριθμό των εισιτηρίων διαρκείας που πρέπει να διατεθούν για να ανταποκριθεί στις οικονομικές απαιτήσεις της διοργάνωσης. 

Οφείλει να γίνει εξωστρεφής και να εξελιχθεί σε μηχανή παραγωγής εσόδων. Αρκεί να αντιληφθεί το μέγεθος της ευκαιρίας για ριζική ανασυγκρότηση. Σε πρώτη φάση χρειάζεται λογιστήριο γιατί το Eurocup, ανά δίμηνο, ζητά λεπτομερή ανάλυση της οικονομικής κατάστασης της εταιρίας.

Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.