Τι απαντά ο Ταχιάος για τις δυσλειτουργίες στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Metrosport Team08 Δεκεμβρίου 2024

Στις δυσλειτουργίες στην έκδοση των εισιτηρίων με τα αυτόματα μηχανήματα στο μετρό Θεσσαλονίκης αναφέρεται ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ.

Ο υφυπουργός ζητά συγγνώμη και επισημαίνει ότι «όλοι όσοι πρέπει, εργάζονται πυρετωδώς ώστε αυτά πολύ σύντομα να εκλείψουν». Ο κ. Ταχιάος τονίζει ότι «δεν υπήρχε τρόπος να δοκιμαστεί ο εξοπλισμός υπό πίεση, ανάλογη με αυτή που υφίσταται από την συνεχή, καθημερινή πίεση».

«Το θέμα του εισιτηρίου του μετρό είναι ένα περίπλοκο εγχείρημα που απαιτεί πέραν της Ελληνικό Μετρό και της εταιρίας ΤΗΕΜΑ που έχει αναλάβει την λειτουργία του μετρό, την εμπλοκή κυρίως του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης που είναι η αρμόδια αρχή. Δυστυχώς, για το μετρό της Θεσσαλονίκης δεν είχαμε την δυνατότητα, όπως συνέβη στην Αθήνα, να έχουμε ένα εναλλακτικό σύστημα κλασικού εισιτηρίου που να αναπληρώνει τις δυσλειτουργίες, οπότε η άμεση λειτουργία των εκδοτικών μηχανημάτων και των πυλών υπό πραγματικές συνθήκες ήταν μονόδρομος. Λογικό είναι τις πρώτες ημέρες να εμφανίζονται προβλήματα που ήταν αδύνατον να εντοπιστούν σε οποιαδήποτε τυπική δοκιμή. Δεν υπήρχε τρόπος να δοκιμαστεί ο εξοπλισμός υπό πίεση, ανάλογη με αυτή που υφίσταται από την συνεχή, καθημερινή πίεση. Λυπούμαι γι’ αυτό, ζητώ συγγνώμη και ξέρω ότι όλοι όσοι πρέπει, εργάζονται πυρετωδώς ώστε αυτά πολύ σύντομα να εκλείψουν», τονίζει χαρακτηριστικά.

Σημειώνει ότι «με πρωτοβουλία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα, μέχρι το τέλος του μηνός, κάθε Παρασκευή από τις 6 το απόγευμα και τα Σαββατοκύριακα, οι πύλες των σταθμών θα μένουν ανοιχτές προκειμένου να εξυπηρετούνται οι επισκέπτες της πόλης, η αγορά και οι πολίτες που θέλουν να ζήσουν το εορταστικό κλίμα του κέντρου».

Ο υφυπουργός επισημαίνει ότι «είναι ακόμα πολύ νωρίς να μιλάμε για αυτές τις αλλαγές. Αν το μέσο δεν εδραιωθεί στην καθημερινότητα των πολιτών της Θεσσαλονίκης, τα δεδομένα θα είναι ευμετάβλητα. Επομένως, αυτή τη στιγμή, δεν μπορούμε να βασιστούμε σε αυτά. Επίσης, θα χρειαστούμε λίγο ακόμα χρόνο και για την αναδιαμόρφωση των λεωφορειακών γραμμών που θα ενισχύσουν την αποσυμφόρηση των κεντρικών αρτηριών της Θεσσαλονίκης, ένα δυναμικό έργο το οποίο φέρει σε πέρας ο Τομέας Μεταφορών του Υπουργείου μας. Με την ολοκλήρωση των πρόσθετων αυτών μέτρων η εικόνα της κυκλοφορίας στην πόλη,θα βελτιωθεί ακόμα περισσότερο».

Επαναλαμβάνει ότι σειρά έχει η επέκταση προς Καλαμαριά, με πέντε νέους σταθμούς, που θα παραδοθεί το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς που έρχεται. Ωστόσο, παρά την επιμονή πολλών για τη δρομολόγηση της γραμμής προς Αεροδρόμιο, πρέπει να ξεκαθαρίσω για ακόμη μία φορά ότι δεν είναι αυτή που θα πρέπει να προηγηθεί. Κι αυτό δεν καθορίστηκε από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αλλά από την ανάγκη του κόσμου, όπως αυτή εμφανίζεται στην Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό Θεσσαλονίκης. Προτεραιότητα αποτελεί η Βορειοδυτική Θεσσαλονίκη και αυτό για έναν πολύ βασικό λόγο: η περιοχή αυτή είναι πολυπληθέστερη. Μέριμνά μας είναι πρωταρχικά η εξυπηρέτηση των κατοίκων και η βελτίωση της καθημερινότητάς τους και έπειτα η εξυπηρέτηση των επισκεπτών που σαφώς έχει και εκείνη μεγάλη σημασία. Ωστόσο, για τις δύο επεκτάσεις, προς Βορειοδυτική Θεσσαλονίκη και προς Αεροδρόμιο, δουλεύουμε ώστε να βρεθούν τα κατάλληλα χρηματοδοτικά εργαλεία».

Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news

Μπείτε στην παρέα μας στο instagram

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook

Εγγραφείτε στο κανάλι του metrosport.gr και του Metropolis 95.5 στο youtube

Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.