Στα τέλη Απριλίου αναμένεται να τεθούν στη διάθεση του κοινού τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, που παρέλαβε ο ΟΑΣΘ. Πρώτα όμως πρέπει να διανύσουν περίπου 5.000 δοκιμαστικά χιλιόμετρα. Μέχρι τότε, οι δοκιμές συνεχίζονται και περιλαμβάνουν και σακιά με άμμο; Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΑΠΕ, αυτή την περίοδο πραγματοποιείται η δοκιμαστική διαδρομή έξι ηλεκτρικών λεωφορείων τα οποία δεν έχουν εμφανίσει κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής.
Παράλληλα τονίστηκε ότι «το κάθε ένα από τα έξι λεωφορεία είναι φορτωμένο με σακιά άμμου, βάρους 2,5 τόνων. Το βάρος αυτό αντιστοιχεί σε ένα μισογεμάτο λεωφορείο και θα μεταφέρεται καθ’ όλη τη διάρκεια των δοκιμών. Η ολοκλήρωσή τους θα γίνει αφού το κάθε ένα διανύσει 5.000 χιλιόμετρα, δηλαδή, όπως υπολογίζεται, στο τέλος Απριλίου». Αμέσως μετά τα λεωφορεία θα παραληφθούν από το Ελληνικό Δημόσιο και θα δοθούν στον ΟΑΣΘ.
Επίσης, έχει ήδη αρχίσει η εγκατάσταση της τηλεματικής και των μηχανημάτων επικύρωσης εισιτηρίων, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται και η διαδικασία για την εγκατάσταση εκδοτικών μηχανημάτων, με σκοπό να εκδίδονται εισιτήρια με ηλεκτρονικές πληρωμές εντός των αστικών. Στη συνέχεια, τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα πάρουν πινακίδες κυκλοφορίας και θα ασφαλιστούν και «μέσα στον Μάιο οι σχετικές διαδικασίες θα έχουν ολοκληρωθεί και θα αρχίσουν τα δρομολόγια», όπως τονίστηκε χαρακτηριστικά. Τα έξι λεωφορεία φορτίζονται από δύο φορτιστές, οι οποίοι τοποθετήθηκαν προσωρινά στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ, στη Σταυρούπολη.
Τις επόμενες εβδομάδες, μόλις ολοκληρωθούν οι δοκιμές, οι δύο φορτιστές θα μεταφερθούν σε διπλανό οικόπεδο, όπου κατασκευάζεται ο σταθμός φόρτισης των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων και θα εγκατασταθούν μόνιμα και οι 55 φορτιστές.