«Ευτυχώς το διαπίστωσαν νωρίς»
«Στη συγκεκριμένη περίπτωση η μηχανή επέστρεφε στο μηχανοστάσιο για απόσυρση. Δημιουργήθηκε βραχυκύκλωμα και πτώση τάσης ρεύματος, σε απλά λόγια “κόπηκε το ρεύμα” και η αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε.
Οι συνάδελφοι ευτυχώς που το διαπίστωσαν νωρίς, διαφορετικά θα είχε μπει σε κίνδυνο η ζωή τους», υπογράμμισε ο κ. Ιορδανίδης.
«Αφύλαχτος χώρος»
Στο ίδιο πάνελ συμμετείχε ο πραγματογνώμονας για τη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών Κώστας Λακαφώσης, ο οποίος ενημέρωσε ότι ολοκληρώθηκε η νέα δειγματοληψία και ότι το υλικό της, το οποίο λήφθηκε από δώδεκα διαφορετικά σημεία με χώμα διαφορετικής υφής και ποσότητας, θα αποσταλεί για ανάλυση στο Γενικό Χημείο Κράτους με τα αποτελέσματα να αναμένονται, βάσει εμπειρίας αναλόγων ερευνών, περίπου σε διάστημα ενάμιση μηνός. Ο κ. Λακαφώσης ανέφερε: «Υπάρχει χώμα που βρέθηκε πολύ αργότερα από όσο έπρεπε σε ιδιωτικό παρακείμενο γεωτεμάχιο.
Το χώμα εκείνο, είχε απομακρυνθεί από το ακριβές σημείο της σύγκρουσης και είχε εναποτεθεί στο άλλο γεωτεμάχιο, από την πρώτη μέρα αποκατάστασης του εδάφους. Η οποία ξεκίνησε υπερβολικά νωρίς, ήταν κάτι που δεν έπρεπε να συμβεί. Σας θυμίζω ότι στο αεροπορικό δυστύχημα του αεροσκάφους της “Helios” το 2005 ο χώρος είχε αποκλειστεί επί πολλές εβδομάδες. Εδώ αντίθετα βρέθηκε δημοσιογράφος ο οποίος μου ομολόγησε off the record ότι ο χώρος ήταν τόσο αφύλαχτος, που “τρύπωσε” μέσα στο σημείο των συντετριμμένων βαγονιών για τα δει από κοντά, χωρίς να τον σταματήσει ούτε καν να τον αντιληφθεί κανείς».
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Μπείτε στην παρέα μας στο instagram
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook
Εγγραφείτε στο κανάλι του metrosport.gr και του Metropolis 95.5 στο youtube