Τέμπη: Νέος «μαραθώνιος» καταθέσεων-Αίτημα αποφυλάκισης από τον επιθεωρητή του ΟΣΕ

Metrosport Team17 Ιουλίου 2023

Εξελίξεις σε ό,τι αφορά το δικαστικό κομμάτι αναμένονται στο δυστύχημα στα Τέμπη, όπου 57 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους μετά τη σύγκρουση ενός επιβατικού τρένου με μία εμπορική αμαξοστοιχία.

Όπως αναφέρει ο ΣΚΑΪ, για την υπόθεση αναμένεται να ανοίξει νέος κύκλος καταθέσεων, όπου θα μιλήσουν οι προφυλακισθέντες για το δυστύχημα, όπως ο 59χρονος σταθμάρχης Λάρισας, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ που ήταν υπεύθυνος για το πρόγραμμα, καθώς και οι άλλοι δύο σταθμάρχες που αφέθηκαν ελεύθεροι.

Σε εξέλιξη απολογία

Άξιο αναφοράς είναι ότι σε εξέλιξη βρίσκεται η απολογία του του Διευθυντή της διεύθυνσης Σιδηροδρομικών Συστημάτων του ΟΣΕ για τα Τέμπη, καθώς είχε ζητήσει και είχε πάρει προθεσμία για να απολογηθεί.

Αυτό που αξίζει να αναφερθεί είναι ότι τις προηγούμενες ημέρες υπήρξαν και άλλες απολογίες για το πολύνεκρο δυστύχημα, με τον έναν εξ αυτών να αφήνεται ελεύθερος περιοριστικούς όρους, καταβάλλοντας 20.000 ευρώ, ενώ ο άλλος πήρε νέα προθεσμία για να απολογηθεί.

Άλλα τρία αναμένεται να είναι τα διευθυντικά στελέχη, που θα περάσουν την πόρτα του Εφέτη Ανακριτή, για να απολογηθούν. Ο επιθεωρητής, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για την έκδοση του προγράμματος, μάλιστα, κατέθεσε αίτημα αποφυλάκισης και αναμένεται πλέον η εισαγγελική εισήγηση.

Αποκαλυπτικό πόρισμα των πραγματογνωμόνων

Αποκαλυπτικά στοιχεία φέρνει στο φως το πόρισμα των πραγματογνωμόνων που διερευνούν τα αίτια της τραγωδίας στα Τέμπη για λογαριασμό των οικογενειών των θυμάτων.

Όπως αναφέρει ο ΑΝΤ1, το πόρισμα της Επιτροπής Διερεύνησης Ανεξάρτητων Πραγματογνωμόνων Οικογενειών για τα θύματα στα Τέμπη που αναμένεται να ανακοινωθεί αύριο είναι αποκαλυπτικό.

Σύμφωνα με το πόρισμα, το γενικό χημείο του κράτους πήρε δείγματα μετά από ένα μήνα και όχι τις πρώτες ημέρες από τον χώρο που έγινε το ατύχημα και ανίχνευσε μεταξύ άλλων την ουσία ξυλόλιο, η οποία δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση, από τα υπάρχοντα υλικά των αμαξοστοιχιών.

Πρόκειται για μια ουσία η οποία χρησιμοποιείται ως διαλύτης στη χημική βιομηχανία αλλά επειδή τα χαρακτηριστικά του μοιάζουν με της βενζίνης χρησιμοποιείται ακόμα και στη νοθεία καυσίμων.

Όπως δείχνουν τα στοιχεία, εάν είχε εγκατασταθεί σύστημα τηλεδιοίκησης και ETCS, θα είχε αποτραπεί το ατύχημα, ενώ δεν υπήρχε πλήρης επικοινωνιακή κάλυψη της διαδρομής οποιουδήποτε συρμού.

Πηγή: reader.gr

Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.