Το τίµηµα της έκτασης ορίστηκε στο 1,5 εκατ. δραχµές και αποπληρώθηκε από την διοίκηση της οµάδας σε 20 εξαµηνιαίες δόσεις των 75.000 δραχµών. Στις 7 Φεβρουαρίου 1958 παραδόθηκε από επιτροπή αξιωµατικών του Γ’ Σώµατος Στρατού στους εκπροσώπους του ΠΑΟΚ ο χώρος στην περιοχή της Τούµπας. Από την άνοιξη του 1958 ξεκίνησαν οι χωµατουργικές εργασίες και στη συνέχεια προχώρησαν στην κατασκευή του γηπέδου που σχεδίασαν ο αρχιτέκτονας Μηνάς Τρεµπέλας και ο πολιτικός µηχανικός Αντώνης Τριγλιανός. Τις εκσκαφές πραγµατοποίησαν συνεργεία του στρατού και το φθινόπωρο ξεκίνησαν τα έργα θεµελίωσης, αφού είχε ολοκληρωθεί η περίφραξη. Η δηµιουργία των κερκίδων που θα χωρούσαν 20.000 φιλάθλους ξεκίνησε από ανατολικά.
Ο ΠΑΟΚ για να καλύψει τα έξοδα της ανέγερσης του σταδίου τον Απρίλιο του 1958 προχώρησε στη έκδοση «Λαχείου Υπέρ Ανεγέρσεων του Νέου Σταδίου ΠΑΟΚ», το οποίο κόστιζε 20 δραχµές και από το 1956 η διοίκηση είχε προχωρήσει στην παρακράτηση του 15% των εισπράξεων από τα εισιτήρια για το ταµείο του νέου γηπέδου. Οι φίλοι του ∆ικέφαλου, εκτός από χρήµατα από το περίσσευµά τους, συνείσφεραν στην ανέγερση του γηπέδου και µε αρκετές εργατοώρες εθελοντικής εργασίας!
Τα εγκαίνια έγιναν την Κυριακή 6 Σεπτεµβρίου 1959 σε φιλική αναµέτρηση µε την ΑΕΚ (1-0 µε σκόρερ τον Κώστα Κιουρτζή). Η παρουσία του Πρωθυπουργού Κωνσταντίνου Καραµανλή µαταιώθηκε την τελευταία στιγµή, αλλά παραβρέθηκαν αρκετοί Υπουργοί της Κυβέρνησής του, ενώ η µπάλα για την πρώτη σέντρα έπεσε στις 5:30 από αεροπλάνο της Αεροπορικής Βάσεως Σέδες Την ηµέρα των εγκαινίων παραβρέθηκαν 15.000 φίλαθλοι του ΠΑΟΚ, όσοι και η χωρητικότητα του γηπέδου στους πρώτους µήνες.