Πρωταγωνιστής για τον πλέον αρνητικό λόγο κατόρθωσε να γίνει ο Σπύρος Χατζηαγγελάκης τις τελευταίες ώρες, εξαιτίας της «αποτυχημένης εφηβικής φάρσας», όπως ο ίδιος δηλώνει, την οποία θέλησε να κάνει στο θέατρο Νέος Ακάδημος όπου και εργάζεται.
Πιο συγκεκριμένα, ο ηθοποιός που πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Οι άθικτοι» πέρασε το βράδυ της Πρωτοχρονιάς στο κρατητήριο, ύστερα από τηλεφώνημα που έκανε στο ταμείο του κεντρικού θεάτρου και έκανε λόγο για… τοποθέτηση βόμβας στον χώρο.
Μετά από τη σύλληψη του, με εντολή εισαγγελέα, ο Σπύρος Χατζηαγγελάκης αφέθηκε ελεύθερος ενώ η δικογραφία που σχηματίστηκε εις βάρος του διαβιβάστηκε στις δικαστικές Αρχές.
Το βράδυ της Δευτέρας, καθώς το εν λόγω θέμα έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις, ο ηθοποιός θέλησε να τοποθετηθεί μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram και να ζητήσει δημόσια συγνώμη.
Ακολουθεί η δημοσίευση που έκανε ο Σπύρος Χατζηαγγελάκης στα social media:
«Eπέλεξα μέσα από εδώ και μόνο, το προσωπικό μου προφίλ να σας πω δύο λόγια για την ιστορία που ακούσατε. Μια αθώας φάρσα παρέα με τον υπόλοιπο θίασο της παράστασης που συμμετέχω προς τους υπόλοιπους εργαζόμενους του ίδιου θεάτρου, μια πλάκα μεταξύ συνεργατών, που εξελίχθηκε σε τραγελαφικό γεγονός.
40 λεπτά πριν την παράστασή μας, την ημέρα της Πρωτοχρονιάς, όλοι μας μέσα σε αυτό που λέμε γιορτινό και ανάλαφρο κλίμα, εγώ και οι υπόλοιπο ηθοποιοί βρισκόμασταν στη σκηνή. Μεταξύ άλλων αστείων έπεσε μία ιδέα σαν δεκαπεντάχρονα να κάνουμε μία πλάκα στα παιδιά που ήταν στην υποδοχή, στον πρώτο όροφο και συγκεκριμένα στο ταμείο. Έτσι πήρα την πρωτοβουλία να εκτελέσω με τον πιο γραφικό/γλαφυρό τρόπο το περίφημο τηλεφώνημα για βόμβα. Έκανα λοιπόν ως όφειλα την φωνή του μπαμπούλα και είπα πολλές φορές τη λέξη βόμβα, καθώς γελούσαμε. Το τηλέφωνο έκλεισε και περιμέναμε να κατέβουν κάτω τα παιδιά, καθώς ήταν σίγουρο για μας ότι με είχαν καταλάβει.
Αντί για τα παιδιά, σε είκοσι λεπτά, εμφανίστηκε έξω από το θέατρο μια μεγάλη ομάδα αστυνομικών δυνάμεων. Εκείνη την στιγμή ήταν που ενημερωθήκαμε και εμείς από τον υπεύθυνο του θεάτρου ότι κινδυνεύουμε και πρέπει να αποχωρήσουμε γιατί υπάρχει βόμβα στο θέατρο. Aντανακλαστικά έτρεξα σοκαρισμένος να εξηγήσω στην αστυνομία τι είχε συμβεί, να αναλάβω την ευθύνη με στόχο να λήξει το σήμα και να μην υπάρξει περαιτέρω κινητοποίηση και ταλαιπωρία.
Μαζί με έτρεξε και όλος ο θίασος, αδυνατώντας να κατανοήσουμε τη διάσταση που πήρε η βλακώδης φάρσα βλέποντας αυτήν την εικόνα. Ενώ προφανώς καθησυχάστηκαν αμέσως όλες οι πλευρές και κατάλαβε η αστυνομία ότι πρόκειται για εσωτερική φάρσα προθυμοποιήθηκα να ακολουθήσω όλες τις προβλεπόμενες ενέργειες με σκοπό να μην επιβαρυνθεί κανένας άλλο. Έτσι οδηγήθηκα στο Α.Τ όπου και πέρασα την πιο ιδιαίτερη πρωτοχρονιά της ζωής μου καθώς έμεινα εκεί όλο το βράδυ.
Αντιλαμβανόμενος το παράλογο του πράγματος και ταυτόχρονα την ταλαιπωρία που υπέστησαν εξαιτίας μου οι αστυνομικές αυτές δυνάμεις, θεώρησα χρέος μου να τους προσκαλέσω στην παράσταση, όπως και έκανα. Και μιας και μιλάμε για ταλαιπωρία θα ήθελα να ζητήσω μια τεράστια συγγνώμη και από την παραγωγή του θεάτρου και τους θεατές μας κυρίως για αυτούς που είχαν προλάβει να προσέλθουν, που μας τίμουν με την παρουσία τους αυτούς τους πολύ δύσκολους καιρούς για όλους τους καλλιτέχνες και τα θέατρα.
Κλείνοντας, νομίζω όφειλα να δώσω εξηγήσεις, εφόσον έστω και για τρεις μέρες μετά απασχόλησε η ιστορία αυτή ως θέμα, μπορείτε να κρίνετε όπως θέλετε αυτήν την αποτυχημένη εφηβική φάρσα αλλά παρακαλώ ας μην πιάνει μία θέση στην επικαιρότητα ανάμεσα σε τόσο πραγματικά σοβαρές ειδήσεις, ούτε να κλέβει το χώρο της επικαιρότητας που αναλογεί στον κλάδο μου που παλεύει να ισορροπήσει σε ένα τεντωμένο σκοινί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά».