Στο «κενό» τεράστια χορηγία μπύρας για το Μουντιάλ - «Κόβουν» την κατανάλωση οι διοργανωτές

Metrosport Team18 Νοεμβρίου 2022

Δεν θα πωλείται αλκοόλ, συνεπώς ούτε και μπύρα, στα οκτώ γήπεδα του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2022 το οποίο θα διεξαχθεί στο Κατάρ, όπως έκανε γνωστό μέσα από ανακοίνωση της η FIFA. Το αλκοόλ επρόκειτο να σερβίρεται «σε επιλεγμένες ζώνες εντός γηπέδων», παρά το γεγονός ότι η πώλησή του ελέγχεται αυστηρά στη μουσουλμανική χώρα.

Όσοι βρίσκονται σε εταιρικούς χώρους στα γήπεδα στο τουρνουά θα εξακολουθούν να μπορούν να αγοράζουν αλκοόλ. Η αλλαγή στάσης έρχεται μόλις δύο μέρες πριν ξεκινήσει το Παγκόσμιο Κύπελλο την Κυριακή και αλλάζει άρδην τα δεδομένα που είχαν διαμορφωθεί, με τον κυβερνώντα οργανισμό να αναφέρει σε ανακοίνωση του, «Μετά από συζητήσεις μεταξύ των αρχών της χώρας υποδοχής και της FIFA, ελήφθη απόφαση να επικεντρωθεί η πώληση αλκοολούχων ποτών στο φεστιβάλ φιλάθλων της FIFA, σε άλλους προορισμούς φιλάθλων και αδειοδοτημένους χώρους, αφαιρώντας τα σημεία πώλησης μπύρας από την περίμετρο των σταδίων Fifa World Cup 2022 του Κατάρ».

«Δεν υπάρχει καμία επίδραση στην πώληση της Bud Zero (σ.σ. μπύρα χωρίς αλκοόλ) που θα παραμείνει διαθέσιμη σε όλα τα γήπεδα του Παγκοσμίου Κυπέλλου του Κατάρ. «Οι αρχές της χώρας υποδοχής και η FIFA θα συνεχίσουν να διασφαλίζουν ότι τα γήπεδα και οι γύρω περιοχές παρέχουν μια ευχάριστη, και με σεβασμό εμπειρία για όλους τους φιλάθλους» υπογραμμίζει η FIFA.

Η μεγάλη χορηγός της διοργάνωσης, Budweiser, που έδωσε περισσότερα από 70 εκατ. ευρώ στη FIFA, μέσα από ανάρτηση της στα κοινωνικά δίκτυα και ειδικότερα στο Twitter, σημείωσε, «Λοιπόν, αυτό είναι άβολο…», ωστόσο στη συνέχεια έσβησε το εν λόγω tweet.

Πίεση από τους οικοδεσπότες στη FIFA

Υπενθυμίζεται ότι μόλις τρεις ημέρες πριν από την έναρξη του Μουντιάλ, οι οικοδεσπότες άσκησαν το βράδυ της Πέμπτης (17/11) πίεση στη FIFA να αλλάξει την πολιτική της πώλησης μπύρας στο Παγκόσμιο Κύπελλο και να σταματήσει να πουλά την Budweiser στα οκτώ γήπεδα που φιλοξενούν αγώνες.

Αυτό έγινε μετά από επιμονή της βασιλικής οικογένειας Αλ Θάνι. Η καθυστερημένη παρέμβαση προκάλεσε σοκ στην παγκόσμια ποδοσφαιρική ομοσπονδία και οι συνομιλίες συνεχίζονταν αργά χθες το βράδυ. Η FIFA είχε ήδη κάνει μία παραχώρηση αυτή την εβδομάδα, όταν το Κατάρ επέμεινε ότι οι εξέδρες της Budweiser ήταν πολύ ενοχλητικές και τους έβαλε να μετακινηθούν σε θέσεις όπου θα ήταν λιγότερο ορατές.

Σημειώνεται πως είναι πολύ ασυνήθιστο μια τέτοια αλλαγή με έναν χορηγό να γίνει τόσο κοντά στην έναρξη μιας μεγάλης εκδήλωσης.

Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.