Τα τεράστια οικονομικά προβλήματα στον Όμιλο Μουζενίδη που οδήγησαν στην αναστολή λειτουργίας του, παρέσυραν και την αεροπορική εταιρεία του Ομίλου, την Ellinair. Τα τέσσερα αεροσκάφη της εταιρείας είναι καθηλωμένα εδώ και μήνες (δυο από αυτά στη Θεσσαλονίκη) και το πτητικό της πρόγραμμα έχει ανασταλεί. Το προσωπικό βρίσκεται σε αναστολή και τα γραφεία είναι κλειστά ενώ ο διευθύνων σύμβουλος Θάνος Πασχάλης αποχώρησε από την εταιρεία.
Κάποιοι που είχαν εισιτήρια για πτήσεις της εταιρείας, πηγαίνουν στο αεροδρόμιο για να πετάξουν καθώς δεν έχουν ενημερωθεί για τις εξελίξεις. Καθώς τα γραφεία της εταιρείας στο αεροδρόμιο είναι κλειστά προσπαθούν μάταια να βρουν έναν τρόπο για να μάθουν τι θα γίνει.
Σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση του αεροδρομίου «Μακεδονία» σκοπεύει να μετακινήσει τα δυο αεροσκάφη της εταιρείας από τον χώρο στάθμευσης σε άλλο απομακρυσμένο, καθώς οι θέσεις στάθμευσης χρειάζονται για να εξυπηρετήσουν την τρέχουσα κίνηση του αεροδρομίου που έχει αυξηθεί. Αυτό είχε γίνει και με τα αεροσκάφη της Astra η οποία επίσης ανέστειλε τη λειτουργία της το Νοέμβριο του 2019. Έτσι η Θεσσαλονίκη που κάποτε είχε δυο αεροπορικές εταιρίες τώρα δεν έμεινε χωρίς καμία.
Όπως είχε πει ο Προέδρος της εταιρείας Γιάννης Μουζενίδης «από τότε που φτιάξαμε την Ellinair μόνο προβλήματα μας δημιουργεί». Και αυτό γιατί η Ellinair απορροφούσε πολλούς πόρους από τον Όμιλο. Ωστόσο το 2019 η εταιρεία είχε αναδιοργανωθεί και είχε καθορίσει το ρόλο της σε σχέση με την μητρική εταιρεία. Θα χρησιμοποιούσε μόνο τα δικά της αεροπλάνα και θα εξυπηρετούσε τις ανάγκες του Ομίλου φέρνοντας τουρίστες από την Ρωσία και άλλες χώρες της Ανατολικής Ευρώπης ενώ θα περιόριζε τα τακτικά δρομολόγια σε εσωτερικό και εξωτερικό.
Όλα έδειχναν πως θα μπει σε τροχιά ανάπτυξης και θα πάει από το καλό στο καλύτερο. Λίγο πριν ξεκινήσει η νέα της πορεία εμφανίστηκε η πανδημία και τα εξανέμισε όλα…