Ρήτρα τηλεθέασης προβλέπει η συμφωνία ανάμεσα σε Ατζούν Ιλιτζαλί και ΣΚΑΙ για το Survivor σύμφωνα με την Real Life.
Η βάση του κάθε επεισοδίου είναι τα 80.000 ευρώ με μέση τηλεθέαση 20% στο δυναμικό κοινό. Ωστόσο όσο μεγαλύτερη είναι η τηλεθέαση, τόσο θα ανεβαίνει το κόστος παραγωγής κάθε επεισοδίου κι άρα και τα κέρδη του Τούρκου παραγωγού. Για κάθε μονάδα τηλεθέασης πάνω από το 20% το κόστος παραγωγής αυξάνεται κατά 4.000. Για παράδειγμα την περασμένη Τρίτη που το ριάλιτι συγκέντρωσε 34,5% στο δυναμικό κοινό, το κόστος ανέβηκε κατά 56.000 ευρώ κι άρα στο σύνολο -μαζί με το βασικό ποσό κάθε επεισοδίου- άγγιξε τα 136.000 ευρώ.
Η Acun Medya θέλει πάση θυσία τα ποσοστά του Survivor να παραμείνουν υψηλά γιατί αυτό θα επιφέρει τόσο κέρδη για τον ίδιο τον Ατζούν Ιλιτζαλί, όσο και για το τηλεοπτικό προϊόν.