Πώς η Τούνη και ο Λιάγκας κάνουν καλλιέργεια της οργής του κοινού για να μαζέψουν μετά τους καρπούς της καλλιέργειας; Τι λόγο μπορεί να έχουν δύο άνθρωποι που δεν γνωρίζονται να καταφέρονται ο ένας ενάντια στον άλλον με τόσο βαριές εκφράσεις;
Τι είναι το rage baiting
Ήδη από τον Ιανουάριο του 2022 έχει εισαχθεί στο ψηφιακό μας λεξιλόγιο η έννοια «rage baiting» ή αλλιώς «καλλιέργεια της οργής».
Με λίγα λόγια, δύο περσόνες κάνουν επίθεση η μία στην άλλη έτσι ώστε να πορώσουν το κοινό τους, να τους εκνευρίσουν και να τους «εγκλωβίσουν» στο περιεχόμενο τους, είτε αυτό πρόκειται για την τηλεόραση είτε για τα social media.
Βέβαια, η πρακτική αυτή δεν είναι καινούργια. Υπάρχει και «ζει» μέσα στον πολιτικό λόγο εδώ και δεκαετίες. Η σύγκρουση – ακραία ορισμένες φορές – ιδεών έγινε σύγκρουση σκέψεων και προσφέρει like και follow «με το κιλό».
Είμαι σίγουρος ότι πολλές φορές έχετε πετύχει κάποιο live στο Tik Tok στο οποίο δύο άνθρωποι βρίζονται χυδαία και αναρωτιέστε γιατί συνεχίζουν να μιλάνε στο ίδιο live.
Πού κολλάει η Τούνη
Εκτός από κάποιους μυημένους στο βορειοελλαδίτικο Instagram, ποιος ήξερε την Τούνη πριν εμφανιστεί σε τηλεοπτικό ριάλιτι; Κανείς.
Τώρα όμως το κοινό της είναι μεγάλο, τα έσοδα της δεν εξαρτώνται από τις τηλεοπτικές εμφανίσεις της και όπως φαίνεται, μερίδα του κοινού της δείχνει μία περιφρόνηση στα τηλεοπτικά προϊόντα. Η influencer, λοιπόν, πρέπει να τους δείξει ότι έχουν δίκιο. Επίθεση στις τηλεοπτικές εκπομπές.
Το κοινό των πρωινών τηλεοπτικών εκπομπών από την άλλη είναι μεγαλύτερης ηλικίας. Γυναίκες που απορούν με αυτές που αναρτούν όλη μέρα κρέμες και κοσμήματα και το σπίτι τους και το κερί στο τραπέζι του σαλονιού τους.
«Βαρέθηκα να ακούω τους influencers να μου λένε τι θα βάλω και τι θα φάω» ακούγεται στην τηλεόραση. Σα να λέμε, «Έχεις δίκιο κυρία μου, τι χαζομάρες κάθονται και κάνουν. Επίθεση».
Όταν, με λίγα λόγια, το ουσιώδες περιεχόμενο είναι ανύπαρκτο, το θυμικό αναλαμβάνει δράση. Όλοι μπορούμε να έχουμε δίκιο και να είμαστε έξαλλοι για αυτό. Και να τους κάνουμε πλούσιους.
Πηγή: ethnos