Στη Βουλή κατατέθηκε η σχετική σύμβαση για τη δημιουργία οδικού bypass, προκειμένου να αποφορτιστεί ο κόμβος της Μεταμόρφωσης, στη Λεωφόρο Κύμης.
Σύμφωνα με το carandmotor.gr, η σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού θα αφορά 25 χρόνια, με ποσό ανταλλάγματος 3,27 δισεκατομύρια ευρώ, ποσό που είναι το υψηλότερο στην ιστορία του ΤΑΙΠΕΔ.
Η σύμβαση, επίσης, προβλέπει τη μείωση των διοδίων από 2,8 σε 2,5 ευρώ από τις 6 Οκτωβρίου για τις διελεύσεις των οδηγών στον αστικό αυτοκινητόδρομο.
Μάλιστα, η επέκταση έχει δημοπρατηθεί και έχει ανάδοχο το σχήμα ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ, αλλά βρίσκεται στον «πάγο», καθώς, μεταξύ άλλων, εκκρεμεί η εκδίκαση από το Συμβούλειο της Επικρατείας της προσφυγής του Δήμου Ηρακλείου.
Όπως αναφέρεται στη σύμβαση, το έργο θα υλοποιηθεί στα διοικητικά όρια των Δήμων Λυκόβρυσης-Πεύκης, Ηρακλείου και Κηφισιάς, με την κατασκευή οδικού άξονα περίπου 3,8 χλμ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η διάρκεια των εργασιών της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης έχει οριστεί σε 48 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης και, εφόσον οι υπογραφές «πέσουν» μέσα στο 2025, ο νέος άξονας θα μπορέσει να λειτουργήσει το 2029.