Οσο καλοπροαίρετος και να είναι κάποιος, όσο καλή διάθεση και αν έχει για να αναγνωρίσει αντικειμενικές δυσκολίες ή συγκυρίες οι οποίες δεν βοηθάνε, η περίπτωση του ΟΑΣΘ τον φέρνει σε εξαιρετικά δύσκολη θέση, δεν του αφήνει περιθώρια για να βρει ελαφρυντικά. Βρισκόμαστε τις τρεις τελευταίες ημέρες -και θα παραμείνουμε για άλλες τέσσερις σίγουρα- αντιμέτωποι με έναν καύσωνα, τον πρώτο αυτού του καλοκαιριού, ο οποίος μάλιστα είναι και αρκετά ισχυρός, με πολύ υψηλές θερμοκρασίες.
Βιώνοντας, λοιπόν, ήδη τις δυσκολίες που είναι δεδομένο ότι υπάρχουν όταν πρέπει να λειτουργήσεις με το θερμόμετρο να δείχνει τους 39 και 40 βαθμούς, μαθαίνουμε ότι ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης έχει αποσύρει από προχθές 60 περίπου λεωφορεία λόγω βλαβών στα κλιματιστικά τους που δεν αποκαταστάθηκαν εγκαίρως. Προσπαθώ να έρθω στη θέση ενός συμπολίτη μου, ο οποίος χρησιμοποιεί καθημερινά τον ΟΑΣΘ για τις μετακινήσεις του.
Εγώ που δεν χρησιμοποιώ το λεωφορείο και γίνομαι έξαλλος. Αυτός που το χρησιμοποιεί κάθε μέρα; Να του λες ότι ήξερες ως Οργανισμός πως υπάρχουν βλάβες στα κλιματιστικά δεκάδων λεωφορείων, είμαστε ήδη στο καλοκαίρι, όπως παραδέχονται οι ίδιοι οι οδηγοί του ΟΑΣΘ εντός του λεωφορείου η θερμοκρασία είναι κατά 15 βαθμούς μεγαλύτερη από αυτή που επικρατεί έξω, και δεν φρόντισες να έχουν φτιαχτεί οι βλάβες; Πώς μπορεί να συμβαίνει αυτό; Πώς μπορεί να επιτρέπεται να συμβαίνει αυτό; Εποπτικοί μηχανισμοί δεν υπάρχουν στον ΟΑΣΘ; Σεβασμός στο επιβατικό κοινό δεν υπάρχει;
Μπορεί ο Οργανισμός, ελαφρά τη καρδία, εν μέσω καύσωνα να αποσύρει 60 λεωφορεία και να μην τρέχει τίποτε; Βέβαια τα λεωφορεία με βλάβη στα κλιματιστικά δεν είναι το χειρότερο. Ναι, δεν είναι το χειρότερο... Μεταξύ αυτών των 60 λεωφορείων που αποσύρθηκαν, είναι και αυτά από την Λειψία, που αγοράστηκαν πριν από ένα χρόνο από το Δήμο Θεσσαλονίκης και δόθηκαν στον ΟΑΣΘ. Μια αγορά που έγινε, αν είναι δυνατόν, ενώ πρόκειται για λεωφορεία τα οποία δεν διαθέτουν κλιματισμό, ούτε παράθυρα που ανοίγουν! Αγοράστηκαν, δηλαδή, ενώ ήταν εκ των προτέρων γνωστό ότι δεν θα μπορούν να λειτουργούν όχι μόνο όταν έχει καύσωνα, αλλά τους καλοκαιρινούς μήνες, γενικώς...
Είναι λυπηρό για έναν τόσο μεγάλο Οργανισμό, από τον οποίο εξαρτώνται εκατοντάδες χιλιάδες Θεσσαλονικείς που μετακινούνται κάθε μέρα με τα λεωφορεία του, να πιάνεται τόσο απροετοίμαστος, να έχει τόσο αργά αντανακλαστικά, να έχει στον στόλο του τόσα πολλά λεωφορεία με τόσο σοβαρά προβλήματα...
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook