Η Coca-Cola αποτελεί ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα παγκοσμίως, διάσημη για τη χαρακτηριστική κόκκινη συσκευασία της και τα λευκά γράμματα. Πόσοι γνωρίζουν, όμως, το κρυφό νόημα στο λογότυπο της.
Η Coca-Cola εισήγαγε νέες παραλλαγές του κλασικού της ποτού, προσαρμόζοντας σε κάθε νέα εκδοχή της το λογότυπό της.
Παρότι, το λογότυπο της Coca-Cola μπορεί να φαίνεται απλώς σαν μια στυλιζαρισμένη εκδοχή του ονόματος της μάρκας, η μεγάλη ουρά του γράμματος «C» αντιπροσωπεύει ένα χαμόγελο, τονίζοντας τη χαρά που δίνει η Coca-Cola.
«Αυτό το διακριτικό μήνυμα μπορεί να περάσει απαρατήρητο, αλλά δημιουργεί υποσυνείδητα μια θετική συσχέτιση με τη μάρκα στο μυαλό των καταναλωτών», εξήγησε ο Richard Lau, πρόεδρος της LOGO.com, ηγέτη του κλάδου στο σχεδιασμό λογοτύπων και στη στρατηγική μάρκετινγκ.