Η πίστα στην Χαλανδρίτσα είναι μία υπόθεση που έχει ανοίξει εδώ και περίπου μια δεκαετία. Πρόκειται για το όνειρο χιλιάδων φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού που θα ήθελαν να κατασκευαστεί επί ελληνικού εδάφους μια πίστα αγώνων, ώστε να πραγματοποιούνται και στην χώρα μας δοκιμές και αγώνες διεθνών προδιαγραφών (από μικρότερα πρωταθλήματα F2, F3, αγωνιστικά «τουρισμού», καρτ έως superbikes).
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας, αυτές τις μέρες βρίσκονται ήδη σε συζητήσεις τρία επενδυτικά σχήματα (προς το παρόν μπορούμε να πούμε μόνο πως προέρχονται από Αμερική και Μέση Ανατολή) για την κατασκευή της πίστας σε συνεργασία με την κράτος.
Υπενθυμίζεται πως το αυτοκινητοδρόμιο στην Χαλανδρίτσα έχει πάρει τις σχετικές πολεοδομικές και περιβαλλοντικές εγκρίσεις και το μόνο που απομένει είναι οι επενδυτές, ώστε να ξεκινήσουν τα έργα.
Μια πίστα στην Χαλανδρίτσα δεν είναι απαραίτητο να φιλοξενεί Grand Prix της Formula 1. Άλλωστε, υπάρχουν εκατοντάδες πίστες σε πολλές άλλες χώρες που μπορούν να διεκδικήσουν μία θέση στο καλεντάρι του κορυφαίου πρωταθλήματος του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αλλά σίγουρα δεν αποκλείεται αν κατασκευαστεί εξαρχής με τις ανάλογες προδιαγραφές, κάτι που αναμένεται να γίνει…
Ωστόσο, υπάρχουν πολλά άλλα πρωταθλήματα με μονοθέσια και αγωνιστικά αυτοκίνητα που μπορούν να προσφέρουν θέαμα αλλά και να αποτελέσουν τουριστικό πόλο έλξης για την ευρύτερη περιοχή, από τους Δελφούς μέχρι το δάσος της Στροφυλιάς.
Αν τελικά επιλυθεί το ζήτημα της ανεύρεσης του επενδυτικού σχήματος για την πίστα στην Πάτρα, τότε η χώρα μας θα έχει μια ισχυρή παρουσίας στο χάρτη του μηχανοκίνητου αθλητισμού συνυπολογίζοντας τη δυνατή επιστροφή του Ακρόπολις που φέτος θα έχει και σούπερ ειδική στο ΟΑΚΑ.
Το μόνο που λείπει είναι να δοθούν κίνητρα στην ελληνική επιχειρηματικότητα για τη συναρμολόγηση/παραγωγή αυτοκινήτων. Τα πρώτα βήματα έχουν ήδη ξεκινήσει από ανεξάρτητες προσπάθειες όπως το Super K της Keraboss.
Πηγή: newsauto.gr